Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,866 (Who's On?)Visitors Today: 405,350
Pageviews Today: 1,206,871Threads Today: 735Posts Today: 12,888
02:46 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

GLP-Jukebox

 
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:36 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 60616449
United States
10/07/2017 01:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:37 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
HELL AINT A BAD PLACE TO BE
 Quoting: Bush Master


wakeup

Yes, yes it is.
 Quoting: Simple27


Walk towards the hurricane
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox
Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:37 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Some chill music before bed...


[link to www.youtube.com (secure)]

Goodnight and sweet dreams everyone. grouphug
 Quoting: Sweetroll Bandit


:simpledreams:
~*Ride the Wave*~
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:38 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

 Quoting: Soup


great 1 mf
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 45545917
United States
10/07/2017 01:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:39 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
GN STB
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox
Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:40 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Simple, maybe I'm imagining things, but I think you once told me this was a favorite...or some shit like that.

[link to www.youtube.com (secure)]

My memory sucks. angryface
 Quoting: InfiniteDream


hmm

I thought that one was one of YOUR favorites.

But my memory sucks too!

tinfoilhat
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 60616449
United States
10/07/2017 01:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
great 1 mf


thx
Anonymous Coward
User ID: 74659231
Canada
10/07/2017 01:41 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
great 1 mf
 Quoting: Soup


thx


Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:41 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
HELL AINT A BAD PLACE TO BE
 Quoting: Bush Master


wakeup

Yes, yes it is.
 Quoting: Simple27


Walk towards the hurricane
 Quoting: Bush Master


You must, to get through it.

yoda
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 75620769
Canada
10/07/2017 01:41 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:42 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
DO YOU WANNA DIE YOUR HAIR? JOSUE

WHERE are we?




Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox
InfiniteDream

User ID: 75575131
United States
10/07/2017 01:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Simple, maybe I'm imagining things, but I think you once told me this was a favorite...or some shit like that.

[link to www.youtube.com (secure)]

My memory sucks. angryface
 Quoting: InfiniteDream


hmm

I thought that one was one of YOUR favorites.

But my memory sucks too!

tinfoilhat
 Quoting: Simple27


Now I won't sleep.
Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:43 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

[link to www.youtube.com (secure)]
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 45545917
United States
10/07/2017 01:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:43 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
DO YOU WANNA DIE YOUR HAIR? JOSUE

WHERE are we?




 Quoting: Bush Master


CUT IT

Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 4367936
United States
10/07/2017 01:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 60616449
United States
10/07/2017 01:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
not available in the ussa
copyright law is fun
Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:44 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Now I won't sleep.
 Quoting: InfiniteDream


Give the foil a try?

tounge
~*Ride the Wave*~
Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:47 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
DO YOU WANNA DIE YOUR HAIR? JOSUE

WHERE are we?


[link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: Bush Master


CUT IT

 Quoting: Bush Master


scissors


weirdshit2


Random smilie blink
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 74659231
Canada
10/07/2017 01:47 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:47 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
 Quoting: ~4:20~


FRIDAY 13TH this month look out for storms


Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox
InfiniteDream

User ID: 75575131
United States
10/07/2017 01:48 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Now I won't sleep.
 Quoting: InfiniteDream


Give the foil a try?

tounge
 Quoting: Simple27


It's going to give me some funny hair fro
Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:48 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
rock

^^^ 'rock'

chuckle
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 45545917
United States
10/07/2017 01:48 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Simple27

User ID: 48123712
United States
10/07/2017 01:49 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Now I won't sleep.
 Quoting: InfiniteDream


Give the foil a try?

tounge
 Quoting: Simple27


It's going to give me some funny hair fro
 Quoting: InfiniteDream


lolsign
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 74659231
Canada
10/07/2017 01:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
I a dragon
Sweetroll Bandit
Let me guess...

User ID: 74741138
United States
10/07/2017 01:53 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

 Quoting: Nice Boots Billy

Was about to leave but always have to listen to this. Thanks Boots. hugs

sbdragon
"What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?" - Paarthurnax

"We all go a little mad sometimes." - Norman Bates
Bush Master
Always ready and Second to none!

User ID: 71224655
United States
10/07/2017 01:53 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
DO YOU WANNA DIE YOUR HAIR? JOSUE

WHERE are we?


[link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: Bush Master


CUT IT

 Quoting: Bush Master


scissors


weirdshit2


Random smilie blink
 Quoting: Simple27


Calln-Bs1

Ive got my last cat in

Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



captain
Thread: GLP-Jukebox