Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,098 (Who's On?)Visitors Today: 479,892
Pageviews Today: 1,003,277Threads Today: 380Posts Today: 9,597
03:41 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video

 
Hollywood Trash
User ID: 7756583
United States
02/05/2013 04:13 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video


Wtf is wrong with the world today?
Anonymous Coward
User ID: 29130092
United States
02/05/2013 04:17 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
Rabbis are the gate keepers! Jew-ish people are the ones affording these "stars" the opportunity to get "rich" by selling their souls.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 7756583
United States
02/05/2013 04:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
Rabbis are the gate keepers! Jew-ish people are the ones affording these "stars" the opportunity to get "rich" by selling their souls.
 Quoting: Anonymous Coward 29130092


It can't be that simple, can it?
Anonymous Coward
User ID: 29130092
United States
02/05/2013 04:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
^ what do you think the Talmud, Zohar and Kabbalah are used for? Lol
Anonymous Coward (OP)
User ID: 7756583
United States
02/05/2013 04:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
^ what do you think the Talmud, Zohar and Kabbalah are used for? Lol
 Quoting: Anonymous Coward 29130092


Hmm, let me guess... Satanism?
Anonymous Coward
User ID: 29130092
United States
02/05/2013 04:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
^ Satanism seems to be a "taboo" word in our society (I wonder why).. But you can say that, or HIGH level magic.. Much like voodoo. Summoning demons or even people etc and for knowledge, talent, skill, wisdom and masking it as "a brilliant light" or "enlightenment"
Psych

User ID: 903456
Netherlands
02/05/2013 04:50 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
If you go to the end of the actual music video you can see that it was all a dream about him selling his soul to the devil. He wakes up in a cold sweat at the end, as if it was a dream.
 Quoting: YouTube comment




Context is a b*** ain't it?
Anonymous Coward (OP)
User ID: 7756583
United States
02/05/2013 04:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
If you go to the end of the actual music video you can see that it was all a dream about him selling his soul to the devil. He wakes up in a cold sweat at the end, as if it was a dream.
 Quoting: YouTube comment




Context is a b*** ain't it?
 Quoting: Psych


So what? This is not the only example of this type of shit in the music industry. It's rampant, even if this particular instance was portrayed as a "dream."
Anonymous Coward
User ID: 26464426
United States
02/05/2013 05:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
Anonymous Coward (OP)
User ID: 7756583
United States
02/05/2013 03:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video

 Quoting: Anonymous Coward 26464426


bump
Anonymous Coward
User ID: 77799393
United States
08/02/2019 01:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
It is finished...

[link to twitter.com (secure)]

[link to twitter.com (secure)]
UH
User ID: 77610696
United States
08/02/2019 02:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video
LORD TRUMP JUST SPRUNG HIM!
CAPMAN
User ID: 77610696
United States
08/02/2019 02:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: New Popular Rapper "ASAP Rocky" Doing Satanic Ritual in Music Video


Wtf is wrong with the world today?
 Quoting: Hollywood Trash 7756583


HE AN DAT BALL KID GOTTA SUCK TRUMP COCK IN GRATITUDE! UH.





GLP