Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,319 (Who's On?)Visitors Today: 138,988
Pageviews Today: 337,118Threads Today: 158Posts Today: 3,258
05:06 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Earthquake Alert~Always Updated

 
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:02 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Lol, I have ALL of my lights shut off. Just waiting....
~*Ride the Wave*~
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:02 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Vibrant #aurora in southern ME! @robwrightphoto Brilliant aurora display from Mt. Agamenticus, York, ME!

[link to twitter.com (secure)]
 Quoting: Simple27


Just about to post that and say this should encourage all of us to wait up a little longer lol
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I keep going outside to check. I think there's too much light pollution. Salem is the next city over from me. I should have seen!

cry
 Quoting: Simple27


I'm out in the middle of nowhere with no city lights within 25 miles and I still can't see crap.

hugs
 Quoting: JazzyG


One day : )
~*Ride the Wave*~
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:04 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Gonna go watch from my bedroom window now. Lol, losing faith. Just crazy how someone got a pic so close to where I am. 10 minutes away!
~*Ride the Wave*~
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:05 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated

[link to www.youtube.com (secure)]
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Gonna go watch from my bedroom window now. Lol, losing faith. Just crazy how someone got a pic so close to where I am. 10 minutes away!
 Quoting: Simple27


Just keep driving I bet it would be worth it!
JazzyGModerator
Forum Administrator

User ID: 19631260
United States
06/22/2015 11:07 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
...


Just about to post that and say this should encourage all of us to wait up a little longer lol
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I keep going outside to check. I think there's too much light pollution. Salem is the next city over from me. I should have seen!

cry
 Quoting: Simple27


I'm out in the middle of nowhere with no city lights within 25 miles and I still can't see crap.

hugs
 Quoting: JazzyG


One day : )
 Quoting: Simple27


:bigthumbsup:
To know where your heart is, look where your mind goes when it wanders.

Look not from the mind, but from the soul. For the Life that is coming is already before us, waiting to open up the world. Just look more closely.

Find the eyes to see.
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:20 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Gonna go watch from my bedroom window now. Lol, losing faith. Just crazy how someone got a pic so close to where I am. 10 minutes away!
 Quoting: Simple27


Just keep driving I bet it would be worth it!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
~*Ride the Wave*~
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:21 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Gonna go watch from my bedroom window now. Lol, losing faith. Just crazy how someone got a pic so close to where I am. 10 minutes away!
 Quoting: Simple27


Just keep driving I bet it would be worth it!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
 Quoting: Simple27


But the glimmer must be big enough to pull me from my bed haha!

I so wanna see too!
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Gonna go watch from my bedroom window now. Lol, losing faith. Just crazy how someone got a pic so close to where I am. 10 minutes away!
 Quoting: Simple27


Just keep driving I bet it would be worth it!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
 Quoting: Simple27


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Aurora in NY by Rochester
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:25 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Gonna go watch from my bedroom window now. Lol, losing faith. Just crazy how someone got a pic so close to where I am. 10 minutes away!
 Quoting: Simple27


Just keep driving I bet it would be worth it!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
 Quoting: Simple27


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Aurora in NY by Rochester
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


Oh wow!!! There's your glimmer!!!

hf
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Gonna go watch from my bedroom window now. Lol, losing faith. Just crazy how someone got a pic so close to where I am. 10 minutes away!
 Quoting: Simple27


Just keep driving I bet it would be worth it!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
 Quoting: Simple27


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Aurora in NY by Rochester
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Auroras dropping in mid latitudes. Bigger glimmer?
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
...


Just keep driving I bet it would be worth it!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
 Quoting: Simple27


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Aurora in NY by Rochester
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Auroras dropping in mid latitudes. Bigger glimmer?
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


In 26 minutes kp should be 7.00!!! I'm probably gunna got out at 11 40
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:27 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
...


Just keep driving I bet it would be worth it!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
 Quoting: Simple27


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Aurora in NY by Rochester
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Auroras dropping in mid latitudes. Bigger glimmer?
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I am no longer laying down! ;-)
~*Ride the Wave*~
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:27 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Oh I hope you see something!

hf
~*Ride the Wave*~
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:29 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
It's nice and clear here too! Stars are shining bright!
~*Ride the Wave*~
American Cowgirl

User ID: 60544454
United States
06/22/2015 11:29 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Oh I hope you see something!

hf
 Quoting: Simple27


applause
Anonymous Coward
User ID: 67192318
United States
06/22/2015 11:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Oh I hope you see something!

hf
 Quoting: Simple27


applause
 Quoting: American Cowgirl


dance
.c.c
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:31 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
If only it had been dark out earlier today! : )
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Oh I hope you see something!

hf
 Quoting: Simple27


Thank u! U too!!
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
...


I just need a little bigger glimmer of hope and I would jump in my car!
 Quoting: Simple27


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Aurora in NY by Rochester
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


[link to mobile.twitter.com (secure)]
Auroras dropping in mid latitudes. Bigger glimmer?
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


I am no longer laying down! ;-)
 Quoting: Simple27


Wahoo!! Lol u can do this
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Kp is at 7!!!! So close!!!
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
I'm leaving!! [link to mobile.twitter.com (secure)]
NORTH CAROLINA!!!! I have to see something here in Long Island!!
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:35 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Kp is at 7!!!! So close!!!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


Staring out this window with fingers crossed!

5a
~*Ride the Wave*~
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:36 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
I'm leaving!! [link to mobile.twitter.com (secure)]
NORTH CAROLINA!!!! I have to see something here in Long Island!!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


Good luck!!!
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 25540766
United States
06/22/2015 11:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
I'm leaving!! [link to mobile.twitter.com (secure)]
NORTH CAROLINA!!!! I have to see something here in Long Island!!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


Good luck!!!
 Quoting: Simple27


Thank u! U too
American Cowgirl

User ID: 60544454
United States
06/22/2015 11:37 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Kp is at 7!!!! So close!!!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


Staring out this window with fingers crossed!

5a
 Quoting: Simple27


Fingers crossed for you also!
You deserve the view :)
Great job with this thread and giving me some break in the day! Hope you see it!
hf
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Kp is at 7!!!! So close!!!
 Quoting: Anonymous Coward 25540766


Staring out this window with fingers crossed!

5a
 Quoting: Simple27


Fingers crossed for you also!
You deserve the view :)
Great job with this thread and giving me some break in the day! Hope you see it!
hf
 Quoting: American Cowgirl


Thank you! Although I'm fading fast lol.

hugs
~*Ride the Wave*~
WhiteAngel

User ID: 47921376
United States
06/22/2015 11:43 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Kp7
Bz -17 south
Solar Winds 704
I just heard thunder but with the way 2020 is going, it could be Godzilla coming
Simple27  (OP)

User ID: 62114448
United States
06/22/2015 11:45 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Kp7
Bz -17 south
Solar Winds 704
 Quoting: WhiteAngel


Sky stalking here! Lol
~*Ride the Wave*~
WhiteAngel

User ID: 47921376
United States
06/22/2015 11:54 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Earthquake Alert~Always Updated
Kp7
Bz -17 south
Solar Winds 704
 Quoting: WhiteAngel


Sky stalking here! Lol
 Quoting: Simple27


GLP crashes !!!

Bz south -20
Solar winds 740
Kp7

[link to www.theusner.eu]

Last Edited by WhiteAngel on 06/22/2015 11:54 PM
I just heard thunder but with the way 2020 is going, it could be Godzilla coming