Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 704 (Who's On?)Visitors Today: 138,231
Pageviews Today: 223,849Threads Today: 71Posts Today: 2,000
04:26 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013

 
green_girl

User ID: 49871189
Canada
12/04/2013 08:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
haha - got a red for positng my pic earlier. "selfie tard". if they only knew, i actually dont have any pics of myself at all. I only took that one to show someone a new haircut. oh well. selfie tard i am now! do i get an award for that too?
:malefav:
I love this place!!
WeRdOOmed

User ID: 28988532
United States
12/04/2013 08:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
haha - got a red for positng my pic earlier. "selfie tard". if they only knew, i actually dont have any pics of myself at all. I only took that one to show someone a new haircut. oh well. selfie tard i am now! do i get an award for that too?
 Quoting: green_girl


well lets counter that
green_girl

User ID: 49871189
Canada
12/04/2013 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
haha - got a red for positng my pic earlier. "selfie tard". if they only knew, i actually dont have any pics of myself at all. I only took that one to show someone a new haircut. oh well. selfie tard i am now! do i get an award for that too?
 Quoting: green_girl


well lets counter that
 Quoting: WeRdOOmed


aww thanks!! green makes for a great award!
:malefav:
I love this place!!
Anonymous Coward
User ID: 51060659
Canada
12/04/2013 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Quit lying lol

wisc_natureboy

User ID: 44726646
United States
12/04/2013 08:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I nominate LaniJane for the Most Daring Woman Tardie.
BTW: The BoDean's agree. ;-`)
We all breathe the same air.
.-.. --- ...- . / .- .-.. .-..
green_girl

User ID: 49871189
Canada
12/04/2013 08:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Quit lying lol


 Quoting: Nice Boots Billy


who lied?
me??
:malefav:
I love this place!!
Stoned Goddess

User ID: 41620513
Canada
12/04/2013 08:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I don't know how exactly this works and didn't have time to read the thread yet... but some individuals are definitely worthy of an award: Brief, because it's Brief lol. Éireann has to be the most rational, smart person here. CitizenPerth for all his Fuku-threads. NewThor for all of his threads.

Maybe I can get an award for being the most Stoned. stoner

Kidding of course... contrary to popular belief I'm not even "stoned" the majority of the time... unfortunately.
:smokin1:
Anonymous Coward
User ID: 51060659
Canada
12/04/2013 08:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I nominate LaniJane for the Most Daring Woman Tardie.
BTW: The BoDean's agree. ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


And the nicest boots

rockon
wisc_natureboy

User ID: 23342489
United States
12/04/2013 08:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I don't know how exactly this works and didn't have time to read the thread yet... but some individuals are definitely worthy of an award: Brief, because it's Brief lol. Éireann has to be the most rational, smart person here. CitizenPerth for all his Fuku-threads. NewThor for all of his threads.

Maybe I can get an award for being the most Stoned. stoner

Kidding of course... contrary to popular belief I'm not even "stoned" the majority of the time... unfortunately.
 Quoting: Stoned Goddess


Why are you posting w/o reading the thread.
Are you lazy or narcissistic? ;-`)
We all breathe the same air.
.-.. --- ...- . / .- .-.. .-..
Stoned Goddess

User ID: 41620513
Canada
12/04/2013 08:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Best and Fairest Debater: ?
 Quoting: Anonymous Coward 50921349


ANHEDONIC, hands down.
 Quoting: LaniJane


mfmn5
:smokin1:
wisc_natureboy

User ID: 23342489
United States
12/04/2013 08:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I nominate LaniJane for the Most Daring Woman Tardie.
BTW: The BoDean's agree. ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


And the nicest boots

rockon
 Quoting: Nice Boots Billy


I love you Billy.
Damn! Almost posted your real name. ;-`)
We all breathe the same air.
.-.. --- ...- . / .- .-.. .-..
Stoned Goddess

User ID: 41620513
Canada
12/04/2013 08:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I don't know how exactly this works and didn't have time to read the thread yet... but some individuals are definitely worthy of an award: Brief, because it's Brief lol. Éireann has to be the most rational, smart person here. CitizenPerth for all his Fuku-threads. NewThor for all of his threads.

Maybe I can get an award for being the most Stoned. stoner

Kidding of course... contrary to popular belief I'm not even "stoned" the majority of the time... unfortunately.
 Quoting: Stoned Goddess


Why are you posting w/o reading the thread.
Are you lazy or narcissistic? ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


Haha, both!

Naw I just got home and I have like 5 minutes tops before I have to fuck off and do house chores. refuse1
:smokin1:
Anonymous Coward
User ID: 51060659
Canada
12/04/2013 08:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I nominate LaniJane for the Most Daring Woman Tardie.
BTW: The BoDean's agree. ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


And the nicest boots

rockon
 Quoting: Nice Boots Billy


I love you Billy.
Damn! Almost posted your real name. ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


Almost lol

afro
wisc_natureboy

User ID: 23342489
United States
12/04/2013 08:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I don't know how exactly this works and didn't have time to read the thread yet... but some individuals are definitely worthy of an award: Brief, because it's Brief lol. Éireann has to be the most rational, smart person here. CitizenPerth for all his Fuku-threads. NewThor for all of his threads.

Maybe I can get an award for being the most Stoned. stoner

Kidding of course... contrary to popular belief I'm not even "stoned" the majority of the time... unfortunately.
 Quoting: Stoned Goddess


Why are you posting w/o reading the thread.
Are you lazy or narcissistic? ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


Haha, both!

Naw I just got home and I have like 5 minutes tops before I have to fuck off and do house chores. refuse1
 Quoting: Stoned Goddess


Yes, best to make your man happy.
If you lived in my truck, there would be few chores. LoL
We all breathe the same air.
.-.. --- ...- . / .- .-.. .-..
#Geomagnetic_Storm#

User ID: 44557506
United States
12/05/2013 01:30 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
...


I know, right? He's just the sweetest thing!
 Quoting: *Rhombus*


I'm not sweet! I'm rugged, intimidating and tough!
 Quoting: *Evan


heswrong
 Quoting: #Geomagnetic_Storm#



awww....so you think I'm sweet?

tounge
 Quoting: *Evan


Sure. Lol
wisc_natureboy

User ID: 23342489
United States
12/05/2013 01:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
And the nicest boots

rockon
 Quoting: Nice Boots Billy


Wait, what? I just caught that.
She showed you her boots???
We all breathe the same air.
.-.. --- ...- . / .- .-.. .-..
#Geomagnetic_Storm#

User ID: 44557506
United States
12/05/2013 01:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Smartest GLP'r: Dr. Astro
wisc_natureboy

User ID: 23342489
United States
12/05/2013 01:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Smartest GLP'r: Dr. Astro
 Quoting: #Geomagnetic_Storm#


Your myopic paradigm and infatuation are very obvious to everyone.
You don't have to openly proclaim your love for him, we all know.
We all breathe the same air.
.-.. --- ...- . / .- .-.. .-..
Citizenperth

User ID: 50754121
Australia
12/05/2013 01:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Smartest GLP'r: Dr. Astro
 Quoting: #Geomagnetic_Storm#


i taught him all he knows ;)
It's life as we know it, but only just.
My Fukushima Site:
[link to citizenperth.wordpress.com]
sic ut vos es vos should exsisto , denego alius vicis facio vos change , exsisto youself , proprie

GLP's best Fuku thread: Thread: *** Fukushima *** and other nuclear-----updates and links
twitter: #citizenperth
“If I had an hour to solve a problem and my life depended on it, I would use the first 55 minutes determining the proper question to ask, for once I knew the proper question, I could solve the problem in less than five minutes.”
- Albert Einstein
Dace
HelpTard

User ID: 982248
United States
12/05/2013 01:43 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Smartest GLP'r: Dr. Astro
 Quoting: #Geomagnetic_Storm#


tommissile
LafMyAshOff
Anonymous Coward
User ID: 41529600
United States
12/05/2013 01:46 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Smartest GLP'r: Dr. Astro
 Quoting: #Geomagnetic_Storm#


i taught him all he knows ;)
 Quoting: Citizenperth


lol
LaniJane

User ID: 51082721
United States
12/05/2013 02:49 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I nominate LaniJane for the Most Daring Woman Tardie.
BTW: The BoDean's agree. ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


Awww, thank you sweetie!

Some would argue that I'm not the most daring, maybe the most reckless.

It only matters what you and the BoDeans think, though, really :).
"There are nights when the wolves are silent and only the moon howls." ~
George Carlin
LaniJane

User ID: 51082721
United States
12/05/2013 02:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I nominate LaniJane for the Most Daring Woman Tardie.
BTW: The BoDean's agree. ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


And the nicest boots

rockon
 Quoting: Nice Boots Billy


Why, thank you, Billy! I'm blushing...anyone got a smilie for that? Where's Jinxy, the queen of meme?
"There are nights when the wolves are silent and only the moon howls." ~
George Carlin
Simple27

User ID: 44334522
United States
12/05/2013 02:56 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I nominate LaniJane for the Most Daring Woman Tardie.
BTW: The BoDean's agree. ;-`)
 Quoting: wisc_natureboy


And the nicest boots

rockon
 Quoting: Nice Boots Billy


Why, thank you, Billy! I'm blushing...anyone got a smilie for that? Where's Jinxy, the queen of meme?
 Quoting: LaniJane


blush

Lol, best I can do!! Heehee : )
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 51083279
United States
12/05/2013 03:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
I don't know how exactly this works and didn't have time to read the thread yet... but some individuals are definitely worthy of an award: Brief, because it's Brief lol. Éireann has to be the most rational, smart person here. CitizenPerth for all his Fuku-threads. NewThor for all of his threads.

Maybe I can get an award for being the most Stoned. stoner

Kidding of course... contrary to popular belief I'm not even "stoned" the majority of the time... unfortunately.
 Quoting: Stoned Goddess


why do you praise it then?? how old are you??

there...

glpaward
Anonymous Coward
User ID: 50006593
United States
12/05/2013 04:09 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
my inbox is waiting............
 Quoting: Oyster


Glad you're back man! :D
( . Y . ) Stripper Orphanage

User ID: 46856858
United States
12/05/2013 04:44 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
haha - got a red for positng my pic earlier. "selfie tard". if they only knew, i actually dont have any pics of myself at all. I only took that one to show someone a new haircut. oh well. selfie tard i am now! do i get an award for that too?
 Quoting: green_girl


well lets counter that
 Quoting: WeRdOOmed


Yep
Please send my shill checks to:
2600 Scenic dr
Austin TX 78703

If I have a bill for $4.27 and give the cashier $5.02, the stunned look on their faces as they give me back $.75 (three quarters) is akin to a magic trick. How did you do that? 

You've never been lost until you've been lost at Mach 3.

"- i liked the song before boobs were added. but now. well, boobs. they make everything better dont they? " ~ Green Girl

Credit to all uploaders whose content I steal

?
old guard

User ID: 1405158
United States
12/05/2013 05:30 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Smartest GLP'r: Dr. Astro
 Quoting: #Geomagnetic_Storm#


Your myopic paradigm and infatuation are very obvious to everyone.
You don't have to openly proclaim your love for him, we all know.
 Quoting: wisc_natureboy


lol
#Geomagnetic_Storm#

User ID: 44557506
United States
12/05/2013 06:08 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
Smartest GLP'r: Dr. Astro
 Quoting: #Geomagnetic_Storm#


Your myopic paradigm and infatuation are very obvious to everyone.
You don't have to openly proclaim your love for him, we all know.
 Quoting: wisc_natureboy


angryface
WeRdOOmed

User ID: 28988532
United States
12/05/2013 07:08 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: First Annual GLP People's Choice Awards (The Tardies) 2013
most cryptic poster Ghetto Monk