Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 754 (Who's On?)Visitors Today: 559,154
Pageviews Today: 657,004Threads Today: 73Posts Today: 1,556
07:53 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Skeleton Key

 
Fancypantz  (OP)
Finesse

User ID: 53334631
United States
08/09/2018 02:23 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
a gateway song, to re member

11.11
 Quoting: Paleface


It did bring up a memory forgotten. Thanks
CUB4DK

User ID: 71006726
Canada
08/09/2018 02:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
clappalovethispost Excellent Vid Fancy Pants :)
CUB4DK
Paleface

User ID: 76814852
Ireland
08/10/2018 04:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
[link to myfox8.com]


In the fall of 2012 Robertson suffered seizures so severe they erased her memory and, months later, just when doctors had started to give up, her mom started playing Swift's music. Family says immediately her memory started to return.

“She helped me bring my memory back," said Robertson. "It’s not physically she saved my life but mentally she did.”

] [link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: Fancypantz

nice

] [link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: Paleface


I remember that video. Nice!
I’m going to try it to my grandmother with John Wayne lol
 Quoting: Fancypantz

aww Bless her,

There was a experience there recently i was very lost and the words that came up during it was - I cant here my music.

Hope John Wayne stirs something for her :)

P-Unit

User ID: 76783632
Australia
08/10/2018 05:10 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
Zejzl

User ID: 76798708
Slovenia
08/10/2018 05:17 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


i wanted to have a magic wand like in harry potter

my wish never came true, i guess i'll never be a wizard :(
No friends and yet no enemies
Absolutely free
No rats aboard the magic ship
Of perfect harmony

Now it begins, let it begin
Cleanup Time
Hey, cleanup time
Cleanup time
Well, well, well

However far we travel
Wherever we may roam
The center of the circle
Will always be our home
Paleface

User ID: 76814852
Ireland
08/10/2018 05:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


nice story,

in truth no doors are locked, just a limited perception of what is,

Parents close a lot of doors for kids and kids open a lot of doors for parents lol,

P-Unit

User ID: 76783632
Australia
08/10/2018 05:24 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


i wanted to have a magic wand like in harry potter

my wish never came true, i guess i'll never be a wizard :(
 Quoting: Zejzl

Look I still want a magic wand like Harry Potter but I don't think I will obtain one in my lifetime.
That doesn't mean I cant be a wizard either so there is no reason why you cant be a wizard.

All you have to do is believe
Paleface

User ID: 76814852
Ireland
08/10/2018 05:29 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


i wanted to have a magic wand like in harry potter

my wish never came true, i guess i'll never be a wizard :(
 Quoting: Zejzl

magic is again in our world, it never really went away we just stopped seeing it, feeling it :)

there might be a wand specially for you on your travels through the forest, its always waiting for you but can you see it, are you present enough to recieve a present :)



Last Edited by Paleface on 08/10/2018 05:34 AM
Fancypantz  (OP)
Finesse

User ID: 74365590
United States
08/10/2018 11:35 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
clappalovethispost Excellent Vid Fancy Pants :)
 Quoting: CUB4DK


I like his enunciation on dom(dumb) lol

Technically meaning silence.
Fancypantz  (OP)
Finesse

User ID: 74365590
United States
08/10/2018 11:39 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
[link to myfox8.com]


In the fall of 2012 Robertson suffered seizures so severe they erased her memory and, months later, just when doctors had started to give up, her mom started playing Swift's music. Family says immediately her memory started to return.

“She helped me bring my memory back," said Robertson. "It’s not physically she saved my life but mentally she did.”

] [link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: Fancypantz

nice

] [link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: Paleface


I remember that video. Nice!
I’m going to try it to my grandmother with John Wayne lol
 Quoting: Fancypantz

aww Bless her,

There was a experience there recently i was very lost and the words that came up during it was - I cant here my music.

Hope John Wayne stirs something for her :)


 Quoting: Paleface

Thanks.

Your own concentric symphony of life, glad you could hear it
Sometimes it’s pulled inside to hear outside.

Reminds of ones hearing Pans music.


Fancypantz  (OP)
Finesse

User ID: 74365590
United States
08/10/2018 11:54 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


Hey Pman. My parents never said either way about Santa and he creeped me out lol

The breaking point of believers in Santa in their worry is as real as it gets. I was shocked at how far people go to keep the fantasy going and the repercussions and fallout they know are eventually coming.

My key got stolen once in college so I had to improvise, since I refused to pay to replace it, an easy way to open the door and still keep it locked.
I like macguyver lol
And no it was not bump key lol
Fancypantz  (OP)
Finesse

User ID: 74365590
United States
08/10/2018 11:57 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


i wanted to have a magic wand like in harry potter

my wish never came true, i guess i'll never be a wizard :(
 Quoting: Zejzl


Universal studios sells them lol
DickChicken

User ID: 41602911
United States
08/10/2018 01:21 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
I like it :D

hf
 Quoting: Anonymous Coward 51956293


Are we back to AC's again, what the sh*T?
DickChicken
Undestroyer
Truth

User ID: 76840324
United States
08/14/2018 01:21 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
The sword in the Stone even :)
You cannot destroy my vision when you see my vision undestroyed because I am just an undestroyer.

Thread: *Updated* Tai Chi Treasure trove *Tai Chi is 5 parts personal development and health, 3 parts self defense*

Thread: Food Combining Made Easy by Herbert Shelton a progenitor from the Natural Hygienist Movement

Thread: Institute for Planetary Renewal says We Could All Be Living Debt-Free In an Ecological Paradise Of Our Own Creation

Thread: The Greek actually have the best method for quitting smoking because it leads to the truth - we can rewire our own minds NLP

Truth is a lot like unfiltered light. It exists and expounds in every spectrum, including spectrums that humans are unable to see with our eyes. ;) ☼

"I am a hunter of peace, one who chases the elusive mayfly of love... errr something like that." -Vash the Stampede
Paleface

User ID: 76837246
United Kingdom
08/15/2018 05:32 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
 Quoting: Paleface


I remember that video. Nice!
I’m going to try it to my grandmother with John Wayne lol
 Quoting: Fancypantz

aww Bless her,

There was a experience there recently i was very lost and the words that came up during it was - I cant here my music.

Hope John Wayne stirs something for her :)

] [link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: Paleface

Thanks.

Your own concentric symphony of life, glad you could hear it
Sometimes it’s pulled inside to hear outside.


Reminds of ones hearing Pans music.


[link to youtu.be (secure)]
 Quoting: Fancypantz

Nice, I like that^

Paleface

User ID: 76837246
United Kingdom
08/15/2018 05:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


i wanted to have a magic wand like in harry potter

my wish never came true, i guess i'll never be a wizard :(
 Quoting: Zejzl


Universal studios sells them lol
 Quoting: Fancypantz

heh, i can imagine, could be a pretty steady sideline crafting/selling nice wands and staffs online :)

I crafted one of the Harry games long time ago,
Paleface

User ID: 76837246
United Kingdom
08/15/2018 05:45 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
2020 - clear vision

Fancypantz  (OP)
Finesse

User ID: 53334631
United States
08/17/2018 09:29 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Skeleton Key
When I was young I dreamed of having the skeleton key. It was one of the coolest things for me as a child, to have a key that would open any door.
At first it did not come in my Christmas stocking and I was like wtf Santa, where my damn key.
Soon after I realised that locksmiths had the skeleton key so I wanted to become a locksmith. Having a short attention span I moved on quickly to wanting to become a firefighter and my dream of getting the skeleton key was over. Or it could have been over the time when I busted mum wrapping present for Christmas and she told me Santa was not real. I started to suspect by then that a lot of shit was bullshit and stopped trying to get to the end of a rainbow to find some fucking gold that was never really there... Shit I digress

Good thread Fancy
But you already know
Your in the fast lane
From LA to Tokyo

chuckle
 Quoting: P-Unit


i wanted to have a magic wand like in harry potter

my wish never came true, i guess i'll never be a wizard :(
 Quoting: Zejzl


Universal studios sells them lol
 Quoting: Fancypantz

heh, i can imagine, could be a pretty steady sideline crafting/selling nice wands and staffs online :)

I crafted one of the Harry games long time ago,

 Quoting: Paleface

Lol, I think they do at festivals.

Cool, that looks similar to the shrek game.