Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,404 (Who's On?)Visitors Today: 246,041
Pageviews Today: 666,570Threads Today: 418Posts Today: 7,589
10:41 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

The Surprise Thread

 
cosmicgypsy

User ID: 68929326
United States
12/10/2015 06:20 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
i can't comment in any thread today... not even a joke/troll comment.

threads today are so shitty.
 Quoting: aqmah


Well, you should have been here yesterday.
It has gone downhill since most of the common posters went silent :(

I wonder what happened to grumpier, he hasnt been online since almost 3 months
 Quoting: Face Palmer



Yeah, I noticed him being AWOL awhile ago. I just tried to ring him on skype but got voicemail, and didn't leave a message. I'll try again, and leave a message.


hf
You never change things by fighting the existing reality. To change something build a new model that makes the existing model obsolete. -Buckminster Fuller


...I adapt to the unknown,
under wandering stars I've grown,
by myself, but not alone...

[link to www.youtube.com (secure)]
Crystalmethod  (OP)

User ID: 71008629
Australia
12/10/2015 06:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
haha! Right on man! Yea I saw those pictures of your cats in Rick's thread, cute looking cats! I love cats!
 Quoting: Lo Pan


It was actually Seers thread Bro Pan.
Not Rick Troll :P
As I walk through the valley of the shadow of GLP.
Anonymous Coward
User ID: 71008615
Canada
12/10/2015 06:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
Lo Pan

User ID: 71007807
United States
12/10/2015 06:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
haha! Right on man! Yea I saw those pictures of your cats in Rick's thread, cute looking cats! I love cats!
 Quoting: Lo Pan


It was actually Seers thread Bro Pan.
Not Rick Troll :P
 Quoting: Crystalmethod


lol! You're right, it was the Mad World thread, for some reason I was thinking it was in the "Chill Thread" by rick. hahah

It is one of them, he specialises in yoga, hide and seek, eating and sleeping.
Mad world indeed lol
 Quoting: Crystalmethod


This is the other one.
She specialises in purring, meowing and of course, eating and sleeping.

You know what they say, a purr per day, keeps sickness away.
 Quoting: Crystalmethod



chuckle
Crystalmethod  (OP)

User ID: 71008629
Australia
12/10/2015 06:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
VandanceVandanceVandanceVandanceVandanceVandanceVandanceVandanceVandance
 Quoting: Crystalmethod






[link to www.youtube.com (secure)]
 Quoting: cosmicgypsy


This song sounds groovy. I am still waiting on it to buffer after 10 minutes.
There is no reason why my internet is only pulling 20kb/s other than my ISP is failing or....Hackers lol
Bandwidth bandwith, I need more bandwidth.
As I walk through the valley of the shadow of GLP.
Crystalmethod  (OP)

User ID: 71008629
Australia
12/10/2015 06:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
:Tommygunz:
:Belletripod:
As I walk through the valley of the shadow of GLP.
Lo Pan

User ID: 71007807
United States
12/10/2015 06:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
applause hf
hankie
Everything

User ID: 66849899
United States
12/10/2015 07:03 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: The Surprise Thread
i can't comment in any thread today... not even a joke/troll comment.

threads today are so shitty.
 Quoting: aqmah


I feel this is a special occasion then bro.
Unieye1
 Quoting: Crystalmethod


I real hate these fake pictures. I really do.
 Quoting: hankie


Its the rex helix nebula dude! Surprise!!
 Quoting: Face Palmer


It is the colors, unless you are going to tell me, where the colors came from and the light that shown on it, to put the spectrum the rays for light waves to get the colors. Sunlight, gives us ours, that is not near our sun, not supposed to be. Got to be broken down to see the colors dear, not that I am right, just no one says where the light source is coming from so we can see this from earth or space. Crystals can do this.
Sorry I got a headache

These are the times that tries men's and
women's souls!

May we come though it victorious!





GLP