Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,772 (Who's On?)Visitors Today: 37,103
Pageviews Today: 144,895Threads Today: 107Posts Today: 1,619
01:50 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Ugh! Are Women This Naive and Stupid?

 
Anonymous Coward
User ID: 75199768
United States
08/31/2017 07:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
Read the tag line then look at the photo:
"Uggh.. You totally don't understand women! I don't like Alpha douchebag types, I like smart awkard nerdy guys :3"

[link to imgur.com]


It's basically just a Chad with glasses. More than likely not even prescription glasses, just some trendy shits.

Man, women are dumb af
Anonymous Coward
User ID: 8330345
United Kingdom
08/31/2017 07:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
Intelligence is correlated with good looks. Incels like to console themselves by thinking that they're smarter than Chads but the truth is that they're both ugly and dumb. Go to any Ivy League college and you'll see Chads everywhere.
Anonymous Coward
User ID: 74546020
United States
08/31/2017 07:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
Intelligence is correlated with good looks. Incels like to console themselves by thinking that they're smarter than Chads but the truth is that they're both ugly and dumb. Go to any Ivy League college and you'll see Chads everywhere.
 Quoting: Anonymous Coward 8330345


Sorta true.

But I think you're basing more on the Halo Effect, in which people base great qualities on the way people look.

The narration in the first few seconds of this video explains it all, clear cut. It's brutal out there.

Anonymous Coward
User ID: 48421811
United States
08/31/2017 08:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
When girls say they like a Nerdy guy, it's just a tall Chad wearing a Captain America T-shirt or fake thick-rimmed glasses.

Reminder: The current comic book frenzy that's sweeping the world these days, those are now normie things, normie events. The same girl who called you a dork for being into comic books, today her FB posts show her wearing Spiderman shirts, Super Mario tees, exclaiming proudly has she's been a nerd for life and has always loved video games and comics. It's truly infuriating
Anonymous Coward
User ID: 75443891
Germany
08/31/2017 08:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
Intelligence is correlated with good looks. Incels like to console themselves by thinking that they're smarter than Chads but the truth is that they're both ugly and dumb. Go to any Ivy League college and you'll see Chads everywhere.
 Quoting: Anonymous Coward 8330345


Except for the jewish guys, I guess.

lmao
Mike_Grimmel

User ID: 75045252
United States
08/31/2017 08:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
Intelligence is correlated with good looks. Incels like to console themselves by thinking that they're smarter than Chads but the truth is that they're both ugly and dumb. Go to any Ivy League college and you'll see Chads everywhere.
 Quoting: Anonymous Coward 8330345


Sorta true.

But I think you're basing more on the Halo Effect, in which people base great qualities on the way people look.

The narration in the first few seconds of this video explains it all, clear cut. It's brutal out there.


 Quoting: Anonymous Coward 74546020


UNREAL.

Stupid men need to STOP giving all of this undue attention to attractive women.

Treat 'em like dirt instead.
Still eating the crust off Hillary's dirty diaper, I see.

ALL HAIL HIS GRACE, DONALD OF HOUSE TRUMP, Keeper of the Borders, Father of the Walls, Deporter of illegals, Usurper of Prime Real Estate, Master of the Deal, Haver of the Best Words, Defiler of Miss Universes, Slayer of Cucks, Overlord of the Kingdoms of North America and Europe, God of Gods, King of Kings, Leader of the Human Species, Lord of the European Race and President of the Realm.

Thread: A so called 'time traveler' maybe made some hits so far...

Thread: liberalism really is a mental disorder (Page 2)
^Mutariel^

User ID: 73937892
United States
08/31/2017 08:28 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
omg I wonder if he watches the Big Bang Theory.rockon
Anonymous Coward
User ID: 71910691
United States
08/31/2017 08:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
People who like sci fi, anime, and comics are not nerds. Real nerds know physics, math, etc .
Anonymous Coward
User ID: 74546020
United States
08/31/2017 08:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
omg I wonder if he watches the Big Bang Theory.rockon
 Quoting: ^Mutariel^


What happened there?

I've never really seen that show. Looks like a big ol' incel beta cuck show tbh
Anonymous Coward
User ID: 74546020
United States
08/31/2017 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
People who like sci fi, anime, and comics are not nerds. Real nerds know physics, math, etc .
 Quoting: Anonymous Coward 71910691


You're right, but there used to be some nerdy element to liking comics, video games and shit like Dungeons and Dragons. All of that is fashionable and normie crap now.

I hate seeing attention whore girls wearing those "Talk Nerdy To Me" shirt and pretending to be super smart then they are really dumb as a box of rocks
^Mutariel^

User ID: 73937892
United States
08/31/2017 08:32 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
omg I wonder if he watches the Big Bang Theory.rockon
 Quoting: ^Mutariel^


What happened there?

I've never really seen that show. Looks like a big ol' incel beta cuck show tbh
 Quoting: Anonymous Coward 74546020


It's a cool AF show.
Anonymous Coward
User ID: 75459099
United States
08/31/2017 08:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
omg I wonder if he watches the Big Bang Theory.rockon
 Quoting: ^Mutariel^


What happened there?

I've never really seen that show. Looks like a big ol' incel beta cuck show tbh
 Quoting: Anonymous Coward 74546020


That show was halfway decent the first few episodes, and then they dumbed it way down for the masses, not that it was that all that highbrow to begin with.
Anonymous Coward
User ID: 72201429
United States
08/31/2017 08:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
omg I wonder if he watches the Big Bang Theory.rockon
 Quoting: ^Mutariel^


What happened there?

I've never really seen that show. Looks like a big ol' incel beta cuck show tbh
 Quoting: Anonymous Coward 74546020


The first few seasons showed men exactly modern cunt AWALT behavior. Penny can't stop Chadding with a trail of semen outside her apartment while she sends thirsty cucks to reclaim money and a TV from a former Chad.

Then the show turned into a cuck's fantasy making men think they should expect a reward for being some whore's doormat.
What idiot would marry a known sloor that slept with their best friend... IN HIS OWN BED?

Then all the men all had to be "Fixed" and women took over the show ruining it, probably because it was too "male dominated" and the liberal writers were forced to write in women to share the success.
Anonymous Coward
User ID: 74546020
United States
08/31/2017 08:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
omg I wonder if he watches the Big Bang Theory.rockon
 Quoting: ^Mutariel^


What happened there?

I've never really seen that show. Looks like a big ol' incel beta cuck show tbh
 Quoting: Anonymous Coward 74546020


The first few seasons showed men exactly modern cunt AWALT behavior. Penny can't stop Chadding with a trail of semen outside her apartment while she sends thirsty cucks to reclaim money and a TV from a former Chad.

Then the show turned into a cuck's fantasy making men think they should expect a reward for being some whore's doormat.
What idiot would marry a known sloor that slept with their best friend... IN HIS OWN BED?

Then all the men all had to be "Fixed" and women took over the show ruining it, probably because it was too "male dominated" and the liberal writers were forced to write in women to share the success.
 Quoting: Anonymous Coward 72201429


I hear a lot of the same shit tbh. UGH.

I remember someone recommended it to me a long time ago, was just never interested to watch at the time
Anonymous Coward
User ID: 78298093
Romania
12/31/2019 05:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Ugh! Are Women This Naive and Stupid?
bump





GLP