Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 901 (Who's On?)Visitors Today: 292,593
Pageviews Today: 426,307Threads Today: 85Posts Today: 1,925
07:40 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.

 
Yidna

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 04:41 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Everyone answers.

You can do this.

I can do this.

Where's the questions....
Anonymous Coward
User ID: 76926414
United States
09/12/2018 04:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
What’s cookin?
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 04:48 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
What’s cookin?
 Quoting: Vivarium


What's cookin

we're cooking
with cocaine
we're doing
a study
with the base
"what's up ace"
-fucked up face-
what is this?
what does it...
went to space
with the base
totaly
Órale
Anonymous Coward
User ID: 76926414
United States
09/12/2018 04:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
To each his own. Why cocaine?
Paved_in_Chaos

User ID: 69264005
09/12/2018 04:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
are the new people in my life helping me?
Paved_in_Chaos
AnonCh4rl1

User ID: 45797341
United Kingdom
09/12/2018 04:58 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
are the new people in my life helping me?
 Quoting: Paved_in_Chaos


If you have to ask, then probably not
Anonymous Coward
User ID: 76795104
Netherlands
09/12/2018 04:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
People with psychic abilities generally hide them.

I would not, probably why I don't have any.
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 05:02 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
To each his own. Why cocaine?
 Quoting: Vivarium


Why cook it?....
By cooking
my cocaine
my cocaine's...
like ok...

Micheal's here
Mike'll tell ya
Mike'll kill ya
My Cocaine.
Anonymous Coward
User ID: 71644467
United States
09/12/2018 05:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
To each his own. Why cocaine?
 Quoting: Vivarium


Why cook it?....
By cooking
my cocaine
my cocaine's...
like ok...

Micheal's here
Mike'll tell ya
Mike'll kill ya
My Cocaine.
 Quoting: Yidna


Mike comes to mind often. What’s in a name?
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 05:24 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
are the new people in my life helping me?
 Quoting: Paved_in_Chaos


Honestly, I quite like them
Barbeques, and badminton.
Barbeques... I might like this.
Barbeque's significant.
Honestly they might like helping me.
Are there some people in my life helping me?
Are the new people in my life helping me?
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 06:08 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
People with psychic abilities generally hide them.

I would not, probably why I don't have any.
 Quoting: Artificial Reality


Let's just genocide them; I'm not saying... they'll find you.

This question'll scare the guy; I've discovered: He's a psychic.

But he uses computers to guide him; I've acknowledged; He's a scientist.

He trusts his spirit guide; I'm agnostic; He's cybernetic.
JonathanTaylorTitor

User ID: 76212157
09/12/2018 06:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Are we alone in the universe?
LittleMissDictator
Femme Fatale

User ID: 75263622
United States
09/12/2018 06:22 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
I would love to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to be doing here.

lol

so yeah...



Hi Yidna!

*smiles n waves
"Start giving, and see the JOY in giving"

[link to youtu.be (secure)]
Ladedah

User ID: 75974990
United States
09/12/2018 06:26 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Are we alone in the universe?
 Quoting: JonathanTaylorTitor


No and Yes.
Another paradox.
As you think.
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 06:28 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
People with psychic abilities generally hide them.

I would not, probably why I don't have any.
 Quoting: Artificial Reality


Let's just genocide them; I'm not saying... they'll find you.

This question'll scare the guy; I've discovered: He's a psychic.

But he uses computers to guide him; I've acknowledged; He's a scientist.

He trusts his spirit guide; I'm agnostic; He's cybernetic.
 Quoting: Yidna


You think you're scaring me, right?; I'm denouncing: your practice.

But I'm just scaring him to guide him; by psychology; he was nice to me.
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 06:29 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
People with psychic abilities generally hide them.

I would not, probably why I don't have any.
 Quoting: Artificial Reality


Let's just genocide them; I'm not saying... they'll find you.

This question'll scare the guy; I've discovered: He's a psychic.

But he uses computers to guide him; I've acknowledged; He's a scientist.

He trusts his spirit guide; I'm agnostic; He's cybernetic.
 Quoting: Yidna


You think you're scaring me, right?; I'm denouncing: your practice.

But I'm just scaring him to guide him; by psychology; he was nice to me.
 Quoting: Yidna


Let's just genocide them; I'm not saying... they'll find you.
This question'll scare the guy; I've discovered: He's a psychic.
But he uses computers to guide him; I've acknowledged; He's a scientist.
He trusts his spirit guide; I'm agnostic; He's cybernetic.
You think you're scaring me, right?; I'm denouncing: your practice.
But I'm just scaring him to guide him; by psychology; he was nice to me.
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 07:07 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
I would love to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to be doing here.

lol

so yeah...



Hi Yidna!

*smiles n waves
 Quoting: LittleMissDictator


Well, I will do my thing, and other psychics will do their thing here.

i AM GOING TO CAPTURE THE MOMENT YOU WERE IN WHEN YOU WROTE THIS POST:

I would love to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to be doing here... lol.... so yeah...

I would lIKe to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to DO here... lol.... so yeah...

I would lIKe to join in THE FUN.. I'm not quite sure what we are supposed to DO here... lol.... so yeah...

aLWAYS JOINING THE FUN, i'M NOT QUITE SURE IF I'LL STAY HERE.. lol.... so yeah.

aLWAYS JOINING, BUT, UMM... i'M NOT QUITE SURE IF I'LL STAY HERE.. lol.... so yeah.

i WISH TO HAVE A POEM. i'M NOT TOO SURE IF I SHOULD SAY THAT.. lol.... so yeah.

I'D LIKE TO HAVE THAT DONE. i'M NOT QUITE SURE IF I SHOULD SAY IT... lol... so yeah.

tHAT WAS TERRIBLY DONE... i'M NOT TO SURE IF I SHOULD SAY THIS... lol... so yeah.

I WISHED I HAD THE GUN... i'M NOT SURE IF i SHOULD SAY THAT... HAHA... SO THERE!
LittleMissDictator
Femme Fatale

User ID: 75263622
United States
09/12/2018 07:19 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
I would love to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to be doing here.

lol

so yeah...



Hi Yidna!

*smiles n waves
 Quoting: LittleMissDictator


Well, I will do my thing, and other psychics will do their thing here.

i AM GOING TO CAPTURE THE MOMENT YOU WERE IN WHEN YOU WROTE THIS POST:

I would love to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to be doing here... lol.... so yeah...

I would lIKe to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to DO here... lol.... so yeah...

I would lIKe to join in THE FUN.. I'm not quite sure what we are supposed to DO here... lol.... so yeah...

aLWAYS JOINING THE FUN, i'M NOT QUITE SURE IF I'LL STAY HERE.. lol.... so yeah.

aLWAYS JOINING, BUT, UMM... i'M NOT QUITE SURE IF I'LL STAY HERE.. lol.... so yeah.

i WISH TO HAVE A POEM. i'M NOT TOO SURE IF I SHOULD SAY THAT.. lol.... so yeah.

I'D LIKE TO HAVE THAT DONE. i'M NOT QUITE SURE IF I SHOULD SAY IT... lol... so yeah.

tHAT WAS TERRIBLY DONE... i'M NOT TO SURE IF I SHOULD SAY THIS... lol... so yeah.

I WISHED I HAD THE GUN... i'M NOT SURE IF i SHOULD SAY THAT... HAHA... SO THERE!
 Quoting: Yidna


You got all that!?!

Wowzas.

I like reading things you write.

*tilts head

That was cool!
"Start giving, and see the JOY in giving"

[link to youtu.be (secure)]
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 07:22 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Are we alone in the universe?
 Quoting: JonathanTaylorTitor


CAN'T YOU FEEL IT
CONSCIOUS MUSIC
ADJUSTING POSITION
ARE WE ALONE IN THIS

I FEEL NO MUSIC
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 07:27 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
I would love to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to be doing here.

lol

so yeah...



Hi Yidna!

*smiles n waves
 Quoting: LittleMissDictator


Well, I will do my thing, and other psychics will do their thing here.

i AM GOING TO CAPTURE THE MOMENT YOU WERE IN WHEN YOU WROTE THIS POST:

I would love to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to be doing here... lol.... so yeah...

I would lIKe to join in... but ummm.. I'm not quite sure what we are supposed to DO here... lol.... so yeah...

I would lIKe to join in THE FUN.. I'm not quite sure what we are supposed to DO here... lol.... so yeah...

aLWAYS JOINING THE FUN, i'M NOT QUITE SURE IF I'LL STAY HERE.. lol.... so yeah.

aLWAYS JOINING, BUT, UMM... i'M NOT QUITE SURE IF I'LL STAY HERE.. lol.... so yeah.

i WISH TO HAVE A POEM. i'M NOT TOO SURE IF I SHOULD SAY THAT.. lol.... so yeah.

I'D LIKE TO HAVE THAT DONE. i'M NOT QUITE SURE IF I SHOULD SAY IT... lol... so yeah.

tHAT WAS TERRIBLY DONE... i'M NOT TO SURE IF I SHOULD SAY THIS... lol... so yeah.

I WISHED I HAD THE GUN... i'M NOT SURE IF i SHOULD SAY THAT... HAHA... SO THERE!
 Quoting: Yidna


You got all that!?!

Wowzas.

I like reading things you write.

*tilts head

That was cool!
 Quoting: LittleMissDictator


i'LL START ANOTHER THREAD "psychic showdown iii it's just me" where i take actual questions apart and do all kinds of


ill make my last post and just keep it going into perpetuity.
Anonymous Coward
User ID: 76855514
United States
09/12/2018 07:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Why am I stuck?
Kek the Winged Hussar

User ID: 76929184
Poland
09/12/2018 07:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Why my name is Winged Hussar?
Loup Garou

User ID: 76776954
United States
09/12/2018 07:55 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Should I use gin or is that a sin?
Just because YOU donít believe
in the Rougarou; or the Loup Garou, donít make you safe; No !

The Constitution is a blend of 'moral certitude' -- which is one of the reasons that criminals are determined to be rid of it and We the People must be even more determined to defend it.

"If there must be trouble, let it be in my day, that my child may have peace." - Thomas Paine

The only thing the Illuminati fears is an independent person who can live, eat, sleep, stay warm and defend themselves separate from Federal help. Pray that the Lord gives us more time! The End is near and time is short!

A fool takes no pleasure in understanding, but only in expressing his opinion. ~Proverbs 18:2


For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible

"A candle loses nothing by lighting another candle" - James Keller

Checkd, Keked, and Rekt!
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/12/2018 08:01 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Why am I stuck?
 Quoting: Index Finger Warrior


What are you stuck in ... Index Finger Warior?
Anonymous Coward
User ID: 76855514
United States
09/12/2018 08:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Why am I stuck?
 Quoting: Index Finger Warrior


What are you stuck in ... Index Finger Warior?
 Quoting: Yidna


Stuck in my own head. Unmotivated, becoming a hermit, stuck in a mental hamster wheel and no idea how to get over myself.
Paved_in_Chaos

User ID: 57574634
United States
09/13/2018 02:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
are the new people in my life helping me?
 Quoting: Paved_in_Chaos


Honestly, I quite like them
Barbeques, and badminton.
Barbeques... I might like this.
Barbeque's significant.
Honestly they might like helping me.
Are there some people in my life helping me?
Are the new people in my life helping me?
 Quoting: Yidna


Nice, you are special
Paved_in_Chaos
Anonymous Coward
User ID: 76645001
Netherlands
09/14/2018 01:19 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
I met a real psychic once, her name was Alice.

her hit rate as a remote viewer was damn near 100% at guessing objects.

It's real, I've heard it with my own ears, I don't even need to question it anymore.

I have already witnessed irrefutable proof that remote viewing is real.
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/14/2018 06:13 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
I met a real psychic once, her name was Alice.

her hit rate as a remote viewer was damn near 100% at guessing objects.

It's real, I've heard it with my own ears, I don't even need to question it anymore.

I have already witnessed irrefutable proof that remote viewing is real.
 Quoting: Artificial Reality



obviously
crisis line
practising
nice to see
I’m testing
hard to see
righteously
fine testing
quite easily
hard testing
lucky snake
let me sleep
I'm listening
i’m listening
Christ is like
hard to sleep
right to sleep
talking snake
luckiest thing
righteousness
i am listening
I am listening
the difference
i am the snake
I am the snake
are you asleep
Christ respects
how interesting
are you with me
are you listening
are you the snake
Billy Tubbs

User ID: 75260458
United States
09/14/2018 06:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Yidna's finally just gone full-on slam poetry.
Yidna  (OP)

User ID: 72283344
Canada
09/14/2018 07:29 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
Yidna's finally just gone full-on slam poetry.
 Quoting: Billy Tubbs


Fear of ducks.
Fear of drugs.
Diligence.
Me in a tux.
Billy talks
religious.
Billy jokes
religiokes.
Fear of drugs.
Fear of ducks.
Fear of jerks.
Fear of gypsies.

Oh you're a jerk...

Billy talks
beer attacks.
Three at a time.
There'll be an attack.
A beer attack:
from beutiful
beer of texas.

Billy talks
beer tubs.
Beer on a tap...
any time.
Three at a time.
Billy Tubbs.

BILLY THANKS YOU FOR
YOU'RE ATTENTION...

Any time.

Last Edited by Yidna on 09/14/2018 07:31 PM
Southern Soldier

User ID: 68627506
United States
09/14/2018 08:06 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: pHYCHIC sHOWDOWN ii... everyone psychically answers questions.
I have a question that is sincere...

what the hell is going on when everything you think about and say comes up .....

One second I'm thinking of something and the next someone says he lets do this of are we fixing to go to store.../?

Or work related crap like .. You want me to go do this? and I was just thinking of telling them to do that...

What the hell is that? reading brain wave vibration?.. and how do I realize before hand ?.. Its like I cant control it yet...

Happens Numerous times a day.. NOT a fluke...

I really need to know what the Fuck?...


Any insight would be great!...





3rd CSA GLP

Last Edited by Southern Soldier on 09/14/2018 08:07 PM
Southern Soldier