Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,378 (Who's On?)Visitors Today: 265,172
Pageviews Today: 428,742Threads Today: 209Posts Today: 3,527
08:36 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

What would you say to him?

 
Anonymous Coward
User ID: 77416468
United States
07/10/2019 12:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
chuckle

being special is a lot harder then it's worth.

but good luck holding on to that.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:35 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
Thread: World News Mega Thread - Japanese probe lands successfully on asteroid for second time (p. 3)
ORDO AB CHAO
“Arabella”

User ID: 12734397
United States
07/10/2019 12:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
Lol sorry had to do it.


[link to m.youtube.com (secure)]
 Quoting: “Arabella”


sorry for my behavior baby. ILY<333 I just wanted to know if you like blacks guys. I'm really black/mixed btw lolz
 Quoting: J6


You always ask me this though. I like all people. As far as relationships I have told you my top things are personality and humor.

I don’t see color. I try to see hearts.

I’m weird I know.
 Quoting: “Arabella”


You're NOT weird, Bella. Your daddy's little sex toy LOL jk babeluvya
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


No I am not.

Stop flirting with me! Lol
“My spirit already is...I just have to catch up with it”...-GB

*Love speed*
Anonymous Coward
User ID: 2876001
United States
07/10/2019 12:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


Idol1bump Great sparring technique Darling , however, some of us guys like to
search, and then Bless 'Em…lol stoner

Take care..xo
 Quoting: CuB4DK 77502242


I’ll send a boat for him if he can overcome his fear :)
 Quoting: “Arabella”


Sounds like a planstoner…xo
 Quoting: CuB4DK 77502242


Lol

You know how to drive a speedboat?
 Quoting: “Arabella”


we'll use it to run over HEXY's old corpseskull_fing1rof1
“Arabella”

User ID: 12734397
United States
07/10/2019 12:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


I’ll send a boat for him if he can overcome his fear :)
 Quoting: “Arabella”


Sounds like a planstoner…xo
 Quoting: CuB4DK 77502242


Lol

You know how to drive a speedboat?
 Quoting: “Arabella”


we'll use it to run over HEXY's old corpseskull_fing1rof1
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


No we won’t.

I’m not sending you a boat anymore. You can learn to swim!
“My spirit already is...I just have to catch up with it”...-GB

*Love speed*
Anonymous Coward
User ID: 2876001
United States
07/10/2019 12:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


sorry for my behavior baby. ILY<333 I just wanted to know if you like blacks guys. I'm really black/mixed btw lolz
 Quoting: J6


You always ask me this though. I like all people. As far as relationships I have told you my top things are personality and humor.

I don’t see color. I try to see hearts.

I’m weird I know.
 Quoting: “Arabella”


You're NOT weird, Bella. Your daddy's little sex toy LOL jk babeluvya
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


No I am not.

Stop flirting with me! Lol
 Quoting: “Arabella”


why? You don't like me?:( Is it cuz I'm Ugly??hiding
Cub4DK
User ID: 77502242
Canada
07/10/2019 12:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


Idol1bump Great sparring technique Darling , however, some of us guys like to
search, and then Bless 'Em…lol stoner

Take care..xo
 Quoting: CuB4DK 77502242


I’ll send a boat for him if he can overcome his fear :)
 Quoting: “Arabella”


Sounds like a planstoner…xo
 Quoting: CuB4DK 77502242


Lol

You know how to drive a speedboat?
 Quoting: “Arabella”


My utility Man can drive a speed boat rather well…i am taken ..lol
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:37 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
chuckle

being special is a lot harder then it's worth.

but good luck holding on to that.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Yeah Right!

Not Interested In Advice From The Likes Of You Worry About Your Own SHIT!

Thanks.
ORDO AB CHAO
Anonymous Coward
User ID: 77416468
United States
07/10/2019 12:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
chuckle

being special is a lot harder then it's worth.

but good luck holding on to that.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Yeah Right!

Not Interested In Advice From The Likes Of You Worry About Your Own SHIT!

Thanks.
 Quoting: Synchronous


yes you are. chuckle

you'll learn kiddo. hi
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
Thread: Huge sinkhole opens.. swallows a bus and other vehicles. N. Dakota
ORDO AB CHAO
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Yeah Right!

Not Interested In Advice From The Likes Of You Worry About Your Own SHIT!

Thanks.
 Quoting: Synchronous


yes you are. chuckle

you'll learn kiddo. hi
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


DO NOT TALK TO ME!
ORDO AB CHAO
“Arabella”

User ID: 12734397
United States
07/10/2019 12:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


You always ask me this though. I like all people. As far as relationships I have told you my top things are personality and humor.

I don’t see color. I try to see hearts.

I’m weird I know.
 Quoting: “Arabella”


You're NOT weird, Bella. Your daddy's little sex toy LOL jk babeluvya
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


No I am not.

Stop flirting with me! Lol
 Quoting: “Arabella”


why? You don't like me?:( Is it cuz I'm Ugly??hiding
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


Lol

I have one picture of you what am I to make of this picture? alien03
“My spirit already is...I just have to catch up with it”...-GB

*Love speed*
“Arabella”

User ID: 12734397
United States
07/10/2019 12:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


I’ll send a boat for him if he can overcome his fear :)
 Quoting: “Arabella”


Sounds like a planstoner…xo
 Quoting: CuB4DK 77502242


Lol

You know how to drive a speedboat?
 Quoting: “Arabella”


My utility Man can drive a speed boat rather well…i am taken ..lol
 Quoting: Cub4DK 77502242


Lol

Forget about it he doesn’t get a boat anymore anyways!

I want to see him conquer his fear and swim!
“My spirit already is...I just have to catch up with it”...-GB

*Love speed*
~Newton's Own~

User ID: 77801149
United States
07/10/2019 12:41 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
chuckle

being special is a lot harder then it's worth.

but good luck holding on to that.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


cheers

Hope he doesn't get humbled like I did.

I used to think I was the cats own ass.
A coward dies a thousand times, but the valiant need taste of death but once.

Fear cuts deeper than swords.
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:41 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
Thread: @detresfa_ · 1h #NOTAM #ALERT #AIRSPACE #Pakistan #India PAKISTAN EXTENDS AIRSPACE CLOSURE TILL 26TH JULY 2019 TAKING CLOSURE TIME TO 5 MONT
ORDO AB CHAO
J6

User ID: 2876001
United States
07/10/2019 12:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


Sounds like a planstoner…xo
 Quoting: CuB4DK 77502242


Lol

You know how to drive a speedboat?
 Quoting: “Arabella”


we'll use it to run over HEXY's old corpseskull_fing1rof1
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


No we won’t.

I’m not sending you a boat anymore. You can learn to swim!
 Quoting: “Arabella”


I'm gonna tie him to the speedboat while you and I go full SPEED my Lovedrevil
J6

User ID: 2876001
United States
07/10/2019 12:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


You're NOT weird, Bella. Your daddy's little sex toy LOL jk babeluvya
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


No I am not.

Stop flirting with me! Lol
 Quoting: “Arabella”


why? You don't like me?:( Is it cuz I'm Ugly??hiding
 Quoting: Anonymous Coward 2876001


Lol

I have one picture of you what am I to make of this picture? alien03
 Quoting: “Arabella”


Girls say that we greys are CUTE whenever they meet/see us in personeyebat
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:42 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
chuckle

being special is a lot harder then it's worth.

but good luck holding on to that.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


cheers

Hope he doesn't get humbled like I did.

I used to think I was the cats own ass.
 Quoting: ~Newton's Own~


Same SHIT Goes For You!

Keep Me OFF Your Fucking Lips.
ORDO AB CHAO
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:44 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
Thread: Earths ending scene ... now presenting the feature presentation ... The ET Spaceship invasion attack smashing earth

1. - The ET Spaceship invasion attack smashing earth with humane laser ball cannon blasters , motherships like independence day smashing ggle etc. ...

Or

2. - Fully automated prime directive ... activated ! ...

Which would be a self assembling fleet of cosmic antiviruss / antiplague ships that would be like the ET invasion with humane painless laser blasters - deleters - to starting with cleaning earth of the plagues on legs trying to spread their culture and multiculturalism and religion like a virus and infesting tumors and infections trying to spread their culture and multiculturalism like Chinese restaurants chicken balls ... or like the Italy plague infesting our city with chicken parmesan ... or indio butter chicken with hall ghee .... or aribs chicken shwermers or greeko chicken gyrols with kosher goat chees etc. ... and it would blast the tv radio and internet like ggle etc. (recipes) that's spreading the culture plagues , liberalismos , multiculturalism ...

... There would be vegan survivors only ( with superintelligent s.i. / 128 point detectors scanners to verify ) ...

... The ET invasion that you've all been waiting for almost your entire lives ... getting blasted out painlessly as the awesome ending to a crappy cruel world ... better than any star wars movie and you get to be in it ...

Delete the virus ... delete the plague ... delete delete delete

... run ! ...


1 or 2 ?
 Quoting: Anonymous Coward 40054591

ORDO AB CHAO
CuB4DK
User ID: 77502242
Canada
07/10/2019 12:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
chuckle

being special is a lot harder then it's worth.

but good luck holding on to that.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


When Bull Dogs and Pit Bulls get a Grip,..They never let Go until told to do so.

Have a good day and Bless You,..Happy camperstoner
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:47 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
Thread: &#127755; Volcanoes Live - Worldwide

&#127755; Volcanoes Live - Worldwide
voice alert

 Quoting: Anonymous Coward 77803050

ORDO AB CHAO
~Newton's Own~

User ID: 77801149
United States
07/10/2019 12:48 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


cheers

Hope he doesn't get humbled like I did.

I used to think I was the cats own ass.
 Quoting: ~Newton's Own~


Same SHIT Goes For You!

Keep Me OFF Your Fucking Lips.
 Quoting: Synchronous


chuckle

You are loved, bro.

Deal with it.
A coward dies a thousand times, but the valiant need taste of death but once.

Fear cuts deeper than swords.
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:49 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


cheers

Hope he doesn't get humbled like I did.

I used to think I was the cats own ass.
 Quoting: ~Newton's Own~


Same SHIT Goes For You!

Keep Me OFF Your Fucking Lips.
 Quoting: Synchronous


chuckle

You are loved, bro.

Deal with it.
 Quoting: ~Newton's Own~


Reading Comprehension Issues?
ORDO AB CHAO
Anonymous Coward
User ID: 77416468
United States
07/10/2019 12:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
chuckle

being special is a lot harder then it's worth.

but good luck holding on to that.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


cheers

Hope he doesn't get humbled like I did.

I used to think I was the cats own ass.
 Quoting: ~Newton's Own~


chuckle

never heard that saying, but it translates perfectly.

being a dad is where I learn the most.

hard to have an ego when you're literally being ridden like a horse.

laugh
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:51 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?

ORDO AB CHAO
~Newton's Own~

User ID: 77801149
United States
07/10/2019 12:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


Not A Problem IF That's What You Are.

I AM Surprised More Humans Don't See Themselves As SPECIAL.

You Are Divine Creatures Acting Like Cockroaches.
 Quoting: Synchronous


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


cheers

Hope he doesn't get humbled like I did.

I used to think I was the cats own ass.
 Quoting: ~Newton's Own~


chuckle

never heard that saying, but it translates perfectly.

being a dad is where I learn the most.

hard to have an ego when you're literally being ridden like a horse.

laugh
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Lol, I know its awesome isn't it?

We have new kitties and my daughter who is 6 has been taking care of them non stop, feeding them and washing the fleas off them and taking such good care of them, its so awesome and humbling to watch.

Her heart is ten miles wide.

Never thought I could feel so much love for a person as I do for my kiddos.
A coward dies a thousand times, but the valiant need taste of death but once.

Fear cuts deeper than swords.
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 12:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?

ORDO AB CHAO
Anonymous Coward
User ID: 77416468
United States
07/10/2019 12:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


cheers

Hope he doesn't get humbled like I did.

I used to think I was the cats own ass.
 Quoting: ~Newton's Own~


chuckle

never heard that saying, but it translates perfectly.

being a dad is where I learn the most.

hard to have an ego when you're literally being ridden like a horse.

laugh
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Lol, I know its awesome isn't it?

We have new kitties and my daughter who is 6 has been taking care of them non stop, feeding them and washing the fleas off them and taking such good care of them, its so awesome and humbling to watch.

Her heart is ten miles wide.

Never thought I could feel so much love for a person as I do for my kiddos.
 Quoting: ~Newton's Own~


exactly. suddenly whoever you thought you were pales in comparison to who you need to be for them.

that's cool with the kittens, my son would do the same.. I have to make him settle for pet simulator games..

chuckle
Anonymous Coward
User ID: 2876001
United States
07/10/2019 01:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
...


you are just too young to see the reality of it.

needing to be special makes you normal.

realizing you're not is extraordinary.

you'll figure it out. eventually.
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Yeah Right!

Not Interested In Advice From The Likes Of You Worry About Your Own SHIT!

Thanks.
 Quoting: Synchronous


yes you are. chuckle

you'll learn kiddo. hi
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


DO NOT TALK TO ME!
 Quoting: Synchronous


you still like me though bro, don't you? fanboy is your only friend left in this COLD, dark world?
Synchronous

User ID: 77800304
Australia
07/10/2019 01:01 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What would you say to him?
Thread: Chlorine Spill in Pelham, Alabama
ORDO AB CHAO





GLP