Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,534 (Who's On?)Visitors Today: 434,642
Pageviews Today: 999,586Threads Today: 512Posts Today: 10,351
05:10 PM


Back to Forum
Back to Forum
Back to Thread
Back to Thread
REPORT ABUSIVE REPLY
Message Subject What would you say to him?
Poster Handle Anonymous Coward
Post Content
...


been here for that long +

i was a contributor to the offer thread, many a pages.

this is just fun. cheers
 Quoting: orpheuskingstone 77416468


I know for GLP...for very long time.
Win 98 se..was the thing then..
:)

I also remember when GLP was pro Obama.
Haha

Funny shit.
 Quoting: Anonymous Coward 75042393


yeah, i dont remember it being pro obama, it seemed open to him, but not like this shit with trump..

this was new..

i came in around xp.. lol

have a good night.. cheers
 Quoting: Anonymous Coward 77416468


Man..Many were cheering for Obama in the USA..like I do not know what.
It was because of Bush and Neocons..just like Trump has lots of sympathies because of Hillary.
 Quoting: Anonymous Coward 75042393


And yes..Good night/day to you too.

cheers
 
Please verify you're human:




Reason for reporting:







GLP