Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 988 (Who's On?)Visitors Today: 30,666
Pageviews Today: 52,078Threads Today: 20Posts Today: 412
12:48 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!

 
Jake  (OP)

User ID: 76890717
United States
04/17/2019 12:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
 Quoting: Jake


Haha. Thanks for finally posting the link you didn't want to post.

[link to twitter.com (secure)]

According to Fox News' poll, Trump is losing to Bernie Sanders.

1rof1
 Quoting: Anonymous Coward 69994846


Read the article dumbshit, they want Bernie Gone
Scully
User ID: 5769180
United States
04/17/2019 12:02 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
New York Times? Who are you shilling for now?
 Quoting: Anonymous Coward 70598079


As if the Marxist Imbecile requires any assistance from the ramaining Marxist Imbeciles.
Jake  (OP)

User ID: 76890717
United States
04/17/2019 12:02 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
What do you get when a shill combines a New York Times opinion piece and a Fox News poll?

Bullshit, piled higher and deeper.
 Quoting: Anonymous Coward 77446690


Bernie Sanders getting beat by his own party.
Anonymous Coward
User ID: 70445599
04/17/2019 12:08 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
What do you get when a shill combines a New York Times opinion piece and a Fox News poll?

Bullshit, piled higher and deeper.
 Quoting: Anonymous Coward 77446690


Jake news
Jake  (OP)

User ID: 76890717
United States
04/17/2019 12:09 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
What do you get when a shill combines a New York Times opinion piece and a Fox News poll?

Bullshit, piled higher and deeper.
 Quoting: Anonymous Coward 77446690


Jake news
 Quoting: Anonymous Coward 70445599


yeah nice try troll you mother fucking commies gonna lose bad
Anonymous Coward
User ID: 69305622
United States
04/17/2019 12:19 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
What do you get when a shill combines a New York Times opinion piece and a Fox News poll?

Bullshit, piled higher and deeper.
 Quoting: Anonymous Coward 77446690


Jake news
 Quoting: Anonymous Coward 70445599


yeah nice try troll you mother fucking commies gonna lose bad
 Quoting: Jake


A self-avowed Christian using foul language like that? You should really watch your mouth.
Anonymous Coward
User ID: 73980136
United States
04/17/2019 12:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
they destroy everything they touch.
Jake  (OP)

User ID: 76890717
United States
04/17/2019 12:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
What do you get when a shill combines a New York Times opinion piece and a Fox News poll?

Bullshit, piled higher and deeper.
 Quoting: Anonymous Coward 77446690


Jake news
 Quoting: Anonymous Coward 70445599


yeah nice try troll you mother fucking commies gonna lose bad
 Quoting: Jake


A self-avowed Christian using foul language like that? You should really watch your mouth.
 Quoting: Anonymous Coward 69305622


you ain't seen nothing yet.
Jake  (OP)

User ID: 76890717
United States
04/17/2019 01:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Democrats set their sights on destroying Bernie Sanders!
The campaign continues as democrat party leadership

says Bernie cannot beat trump on Fox news today.