Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,582 (Who's On?)Visitors Today: 282,478
Pageviews Today: 559,553Threads Today: 273Posts Today: 5,116
11:19 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!

 
0000001
0000003.3

User ID: 43818373
United Kingdom
07/21/2019 05:02 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Great story



Im kind of with the fellla on this one, she's not put out for a while, and not that night either, and for no reason... I agree it's not a given right to give a man your body, but come on gal, give him a handjob or something for christ sake
 Quoting: 0000001


Yep lol. Or suck that poor motherfuckers dick.

Poor guy chuckle
 Quoting: Love_Goddess


He's sat there with blue balls and all she can do is brag about her 100 conquests
You're so fucking special, I wish I was special
Love_Goddess

User ID: 56017489
Canada
07/21/2019 05:03 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Ewwwww 100 men?
 Quoting: Love_Goddess


Just a Slow motiong gangbang it would seem

ONE HUNDRED ~~!!

But she was tired with the one actually willing to buy her sevices.
 Quoting: Anonymous Coward 76626437


The one willing to marry her obviously didnt excite her...but 100 random dicks did.

This bitch probably has herpes by now!
 Quoting: Love_Goddess


Probably has some super std that isn’t even discovered yet.
The lady is gonna open her legs one night and start the zombie apocalypse
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


Oh God, Im getting gross images in my mind from what you just said hahaha damnedbig
Endless Wait

Rh negative
Rosicrucian1
User ID: 77804393
Canada
07/21/2019 05:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Ewwwww 100 men?
 Quoting: Love_Goddess


:shes right:
 Quoting: nimmerfall


LOL.. low ballin' it I bet too..

add a zero on dat onez
Love_Goddess

User ID: 56017489
Canada
07/21/2019 05:04 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Great story



Im kind of with the fellla on this one, she's not put out for a while, and not that night either, and for no reason... I agree it's not a given right to give a man your body, but come on gal, give him a handjob or something for christ sake
 Quoting: 0000001


Yep lol. Or suck that poor motherfuckers dick.

Poor guy chuckle
 Quoting: Love_Goddess


He's sat there with blue balls and all she can do is brag about her 100 conquests
 Quoting: 0000001


Right? I'd be fucking furious if I were him. Lol
Endless Wait

Rh negative
sisatsana888
User ID: 71360896
United States
07/21/2019 05:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
The whole society of Babylon will collapse under its own weight of meta-whoredom. It's a plague in nature with built in self-corectives in the creation of God. She will collapse in a systemic chain reaction. And there's no stopping it. Babylon isn't a society, it's a disease.
Anonymous Coward
User ID: 77840135
United States
07/21/2019 05:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
...


Just a Slow motiong gangbang it would seem

ONE HUNDRED ~~!!

But she was tired with the one actually willing to buy her sevices.
 Quoting: Anonymous Coward 76626437


The one willing to marry her obviously didnt excite her...but 100 random dicks did.

This bitch probably has herpes by now!
 Quoting: Love_Goddess


Probably has some super std that isn’t even discovered yet.
The lady is gonna open her legs one night and start the zombie apocalypse
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


Oh God, Im getting gross images in my mind from what you just said hahaha :damnedbig:
 Quoting: Love_Goddess


That damned face is epic lol. Nice
Love_Goddess

User ID: 56017489
Canada
07/21/2019 05:08 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
...


The one willing to marry her obviously didnt excite her...but 100 random dicks did.

This bitch probably has herpes by now!
 Quoting: Love_Goddess


Probably has some super std that isn’t even discovered yet.
The lady is gonna open her legs one night and start the zombie apocalypse
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


Oh God, Im getting gross images in my mind from what you just said hahaha damnedbig
 Quoting: Love_Goddess


That damned face is epic lol. Nice
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


My face is bigger than your face!!
Endless Wait

Rh negative
Anonymous Coward
User ID: 77840135
United States
07/21/2019 05:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
...


Probably has some super std that isn’t even discovered yet.
The lady is gonna open her legs one night and start the zombie apocalypse
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


Oh God, Im getting gross images in my mind from what you just said hahaha :damnedbig:
 Quoting: Love_Goddess


That damned face is epic lol. Nice
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


My face is bigger than your face!!
 Quoting: Love_Goddess

:damnedbig:
Anonymous Coward
User ID: 77840135
United States
07/21/2019 05:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Or

damned lol
Love_Goddess

User ID: 56017489
Canada
07/21/2019 05:16 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
...


Oh God, Im getting gross images in my mind from what you just said hahaha damnedbig
 Quoting: Love_Goddess


That damned face is epic lol. Nice
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


My face is bigger than your face!!
 Quoting: Love_Goddess

damnedbig
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


See, didnt work!! chuckle

Im just teasing ya hf
Endless Wait

Rh negative
Love_Goddess

User ID: 56017489
Canada
07/21/2019 05:17 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Or

damned lol
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


lol
Endless Wait

Rh negative
Anonymous Coward
User ID: 75793083
Canada
07/21/2019 10:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Ewwwww 100 men?
 Quoting: Love_Goddess


Just a Slow motiong gangbang it would seem

ONE HUNDRED ~~!!

But she was tired with the one actually willing to buy her sevices.
 Quoting: Anonymous Coward 76626437


The one willing to marry her obviously didnt excite her...but 100 random dicks did.

This bitch probably has herpes by now!
 Quoting: Love_Goddess


Probably has some super std that isn’t even discovered yet.
The lady is gonna open her legs one night and start the zombie apocalypse
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


lolsign
Nocleverthing

User ID: 72769750
United States
07/21/2019 10:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Empowering women hasn't worked out very well.
Anonymous Coward
User ID: 72909486
United States
07/21/2019 10:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
My ex fiance had the nerve to say that . " I love you but I dont want to have sex anymore " I immediately knew what the beta provider game was and I then thanked her for the pussy for 3 years and showed her the door . LOL

I don't even date anymore. It's just not worth it . I tripped and fell into more broads when I was younger . I'm good.

I spend my money on me nowadays .
 Quoting: Anonymous Coward 76857890


^^^ THIS ^^^^
Anonymous Coward
User ID: 77059488
France
07/21/2019 10:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Ewwwww 100 men?
 Quoting: Love_Goddess


Now she is carrying all that 100 genes from her encounters.
Her kids will be messy too.
Pilgrim001

User ID: 77021014
United States
07/21/2019 10:58 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Why do you think that women a generally pro porn today? Because women have been brainwashed to see WHORE as sex and power and WIFE as nun and subservience.

It's actually the exact opposite, but don't try to tell that to this ammoral Babylonian den of vipers.

And marriage is rather seen as a temporal, convenient and easy way out. To a woman, if it "doesn't work out", oh, well... there's another hundred suckers waiting in line. Men are disposable as toilet paper.

Therefore, marriage has been rendered practically meaningless except as a means to empower whores and disempower husbands. And over time, both the whores and the whoremongers they truly correspond to gain all the wealth.

It's one giant pirating scheme in the name of love. And it's planned and engineered to attack the family specifically.

And most women today buy into every God damned word of it and are a walking bioweapon.
 Quoting: sisatsana888 4801890


You keep saying that. WTF does "whore as sex and wife as nun" mean. Whore as sex.....wtf
Funny how 'social security' has a shortfall...but never WELFARE!
Gimme a break.
Somehow, we can always afford ALL types of welfare (even for millions of illegal immigrants!), plus billions in foreign aid to nations that hate us...BUT...social security is a "problem".

Nah, the problem is the goobermint...Unknown AC.


Blame it on my ADD, baby...Sail


The election of Donald Trump didn't cause the hatred displayed by the progressive liberal left and democratic party. The election of Donald Trump exposed it.
Donald Isaacson

Don't forget to have your Liberals spayed or neutered....Stolen

Get the UN out of the US.
Anonymous Coward
User ID: 77788491
Canada
07/21/2019 10:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
 Quoting: Anonymous Coward 77783525


LOL who the fuck wants a passed around whore, best option is to get a young chick that only had 1 or 2 previous boyfriends and lock her down, fuck these tinder high mileage cock carousel bitchs
Anonymous Coward
User ID: 76626437
United States
07/21/2019 11:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Empowering women hasn't worked out very well.
 Quoting: Nocleverthing


On their own they ALWAYS overreach.

Left to their own they always get in trouble since they dont respect reality and will abandon it at every opportunity.
Pilgrim001

User ID: 77021014
United States
07/21/2019 11:05 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Ewwwww 100 men?
 Quoting: Love_Goddess


shes right
 Quoting: nimmerfall


LOL.. low ballin' it I bet too..

add a zero on dat onez
 Quoting: Rosicrucian1 77804393


If they start fucking at 14 and get married at 27, that leaves lots of time for more than 100. 100 probably is a low number for a lot of women. If they're 15,16 and pull a train, the numbers go up fast.

I know this isn't popular, but 27 or 28 is way too old to get married. They've worn it out by then. 18 to 21 is a better age, and they can fuck each other's ears off.
Funny how 'social security' has a shortfall...but never WELFARE!
Gimme a break.
Somehow, we can always afford ALL types of welfare (even for millions of illegal immigrants!), plus billions in foreign aid to nations that hate us...BUT...social security is a "problem".

Nah, the problem is the goobermint...Unknown AC.


Blame it on my ADD, baby...Sail


The election of Donald Trump didn't cause the hatred displayed by the progressive liberal left and democratic party. The election of Donald Trump exposed it.
Donald Isaacson

Don't forget to have your Liberals spayed or neutered....Stolen

Get the UN out of the US.
Malu nli

User ID: 15627810
United States
07/21/2019 11:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Yeah I was thinking only a hundred? She’s as close to a Virgin as a fella is going to find these days
Anonymous Coward
User ID: 75352062
United States
07/21/2019 11:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Ewwwww 100 men?
 Quoting: Love_Goddess


That’s a lot of stank going on in her vag
 Quoting: Anonymous Coward 77840135


rap
Love_Goddess

User ID: 56017489
Canada
07/21/2019 11:12 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Yeah I was thinking only a hundred? She’s as close to a Virgin as a fella is going to find these days
 Quoting: Malu nli


I havent had 100.
Endless Wait

Rh negative
Anonymous Coward
User ID: 75839232
United States
07/21/2019 11:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
I wasn't aware nine-year-olds had fiances.
Anonymous Coward
User ID: 75793083
Canada
07/21/2019 11:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Thread: Women absorb and carry living DNA and cells from every male they have sexual intercouse with
Anonymous Coward
User ID: 75993659
Canada
07/21/2019 11:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
 Quoting: Anonymous Coward 77783525


LMFAO at her putting the blame on him.

If he's smart he'd get the fuck away from her or he'll forever be stuck in a sexless marriage.
Deplorable Busterhymen

User ID: 77755236
Canada
07/21/2019 11:20 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Well, after a 100 guys, it's gonna be like a hotdog down a hallway for the fiance, anyway.
<<<<<< That damn Canadian flag. I live in the Midwest..........WTF?
Anonymous Coward
User ID: 74844042
United States
07/21/2019 11:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
That's the way they get when they get old and stretched out.

And if you try to make any moves you're automatically a "pervert"

Meanwhile her pussy has already taken 50+ cocks.
Anonymous Coward
User ID: 77341717
United States
07/21/2019 11:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
 Quoting: Anonymous Coward 77783525


Time to run away from that chick. Fuck that shit. Who wants to enter into a sexless marriage?
Anonymous Coward
User ID: 75993659
Canada
07/21/2019 11:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
 Quoting: Anonymous Coward 77783525


Time to run away from that chick. Fuck that shit. Who wants to enter into a sexless marriage?
 Quoting: Anonymous Coward 77341717


No one. Many guys are tricked.

The woman in the "girlfriend" and "fiancee" stage will offer and be willing to to anything sexual. They will take of themselves and their appearance.

Once married, their sexdrive will diminish to zero. They will stop taking care of their appearance, they will pack on the pounds.

And before they know it they are in a sexless marriage with a landwhale that hates their guts.
Malu nli

User ID: 15627810
United States
07/21/2019 11:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Woman fucks over 100 guys while single, doesn't want any more sex with fiance!
Yeah I was thinking only a hundred? She’s as close to a Virgin as a fella is going to find these days
 Quoting: Malu nli


I havent had 100.
 Quoting: Love_Goddess


And you are the love goddess? Quality over quantity?





GLP