Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,056 (Who's On?)Visitors Today: 197,380
Pageviews Today: 517,209Threads Today: 199Posts Today: 4,180
08:06 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL

 
Anonymous Coward
User ID: 77965402
United States
02/08/2021 12:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
Anonymous Coward
User ID: 78713034
Italy
02/08/2021 12:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


Yeah you are right its relaxing
Anonymous Coward
User ID: 79627471
Brazil
02/08/2021 12:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


woahhhhh


clappa
Anonymous Coward
User ID: 70874676
United States
02/08/2021 12:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
I thought camping wasnt allowed in the forests around chernobyl?
Anonymous Coward
User ID: 79740047
France
02/08/2021 12:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
I thought camping wasnt allowed in the forests around chernobyl?
 Quoting: Anonymous Coward 70874676


HAHAHAHAH


hesright
Anonymous Coward
User ID: 78802767
Russian Federation
02/08/2021 12:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
I thought camping wasnt allowed in the forests around chernobyl?
 Quoting: Anonymous Coward 70874676


rofl5
Anonymous Coward
User ID: 78802767
Russian Federation
02/08/2021 12:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


In Russia Fire is green, water is blue and the sky is purple
Anonymous Coward
User ID: 78996072
United Kingdom
02/08/2021 12:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


In Russia Fire is green, water is blue and the sky is purple
 Quoting: Anonymous Coward 78802767


vodka5
Anonymous Coward
User ID: 77312996
Romania
02/08/2021 12:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


In Russia Fire is green, water is blue and the sky is purple
 Quoting: Anonymous Coward 78802767


vodka5
 Quoting: Anonymous Coward 78996072



cattheend


Dude in Mother Russia, Green fire is what happens when you pee and you miss the toilet!

hesright
Anonymous Coward
User ID: 72272245
United Kingdom
02/08/2021 12:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


In Russia Fire is green, water is blue and the sky is purple
 Quoting: Anonymous Coward 78802767


vodka5
 Quoting: Anonymous Coward 78996072



cattheend


Dude in Mother Russia, Green fire is what happens when you pee and you miss the toilet!

hesright
 Quoting: Anonymous Coward 77312996



HAHAH


In Mother Russia, you dont pee unless the toilet has green fire?

WTF?

wtfdid
Anonymous Coward
User ID: 77399435
Romania
02/08/2021 12:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


In Russia Fire is green, water is blue and the sky is purple
 Quoting: Anonymous Coward 78802767


vodka5
 Quoting: Anonymous Coward 78996072



cattheend


Dude in Mother Russia, Green fire is what happens when you pee and you miss the toilet!

hesright
 Quoting: Anonymous Coward 77312996



HAHAH


In Mother Russia, you dont pee unless the toilet has green fire?

WTF?

wtfdid
 Quoting: Anonymous Coward 72272245


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
Anonymous Coward
User ID: 77666652
United States
02/08/2021 12:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


vodka5
 Quoting: Anonymous Coward 78996072



cattheend


Dude in Mother Russia, Green fire is what happens when you pee and you miss the toilet!

hesright
 Quoting: Anonymous Coward 77312996



HAHAH


In Mother Russia, you dont pee unless the toilet has green fire?

WTF?

wtfdid
 Quoting: Anonymous Coward 72272245


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
 Quoting: Anonymous Coward 77399435


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
Anonymous Coward
User ID: 78351588
Australia
02/08/2021 12:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...



cattheend


Dude in Mother Russia, Green fire is what happens when you pee and you miss the toilet!

hesright
 Quoting: Anonymous Coward 77312996



HAHAH


In Mother Russia, you dont pee unless the toilet has green fire?

WTF?

wtfdid
 Quoting: Anonymous Coward 72272245


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
 Quoting: Anonymous Coward 77399435


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
Anonymous Coward
User ID: 78133843
United States
02/08/2021 12:52 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...



HAHAH


In Mother Russia, you dont pee unless the toilet has green fire?

WTF?

wtfdid
 Quoting: Anonymous Coward 72272245


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
 Quoting: Anonymous Coward 77399435


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
Anonymous Coward
User ID: 78981960
Seychelles
02/08/2021 12:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
 Quoting: Anonymous Coward 77399435


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
 Quoting: Anonymous Coward 78133843


Wow... Only American's can take a relaxing nature scene and turn it into politics...

i feel bad for everyone in America. Life is more than politics...
Anonymous Coward
User ID: 78470935
Vietnam
02/08/2021 12:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
 Quoting: Anonymous Coward 77399435


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
 Quoting: Anonymous Coward 78133843


What?

Biden is the President, if you think Trump is president, then why now thing George W Bush is President?

BREAKING NEWS

GEORGE w BUSH IS THE SHADOW PRESIDENT OF AMERICA!!! He is STILL IN CONTROL OF THE MILITARY!!!

GEORGE BUSH IS GOING TO ARREST THE DEEP STATE, AND TRUMP WILL BE HIS VICE [email protected]!!!

DEEP STATE GOING DOWN~!!

ALL HAIL KING BUSH
Anonymous Coward
User ID: 79743199
Italy
02/08/2021 12:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
 Quoting: Anonymous Coward 77399435


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
 Quoting: Anonymous Coward 78133843


Keep you pill filled ideas to yourself. You sound like a crazy person on the street screaming "The Camera's are in my eyes!"

There are no cameras in your eyes, and Biden is POTUS...

Deal with it moran.
Anonymous Coward
User ID: 79743199
Italy
02/08/2021 12:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
 Quoting: Anonymous Coward 78133843


What?

Biden is the President, if you think Trump is president, then why now thing George W Bush is President?

BREAKING NEWS

GEORGE w BUSH IS THE SHADOW PRESIDENT OF AMERICA!!! He is STILL IN CONTROL OF THE MILITARY!!!

GEORGE BUSH IS GOING TO ARREST THE DEEP STATE, AND TRUMP WILL BE HIS VICE [email protected]!!!

DEEP STATE GOING DOWN~!!

ALL HAIL KING BUSH
 Quoting: Anonymous Coward 78470935

hesright
Anonymous Coward
User ID: 79369649
United States
02/08/2021 01:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
 Quoting: Anonymous Coward 78133843


Keep you pill filled ideas to yourself. You sound like a crazy person on the street screaming "The Camera's are in my eyes!"

There are no cameras in your eyes, and Biden is POTUS...

Deal with it moran.
 Quoting: Anonymous Coward 79743199


Stop fighting yall and enjoy this frightening green fire!

im scared
Reality Czar dodger007

User ID: 77690112
United States
02/08/2021 01:01 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
You can make your own green campfire with borax, or mix up a formula
[link to www.instructables.com (secure)]

Last Edited by Reality Czar dodger007 on 02/08/2021 01:01 PM
“In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act’
dodger007
FJB
Anonymous Coward
User ID: 79467911
02/08/2021 01:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


What makes the fire green?
Anonymous Coward
User ID: 79467911
02/08/2021 01:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
You can make your own green campfire with borax, or mix up a formula
[link to www.instructables.com (secure)]
 Quoting: Reality Czar dodger007


Woah very cool!!!
Anonymous Coward
User ID: 79798113
United States
02/08/2021 01:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
You can make your own green campfire with borax, or mix up a formula
[link to www.instructables.com (secure)]
 Quoting: Reality Czar dodger007


nice man
Anonymous Coward
User ID: 79798113
United States
02/08/2021 01:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
 Quoting: Anonymous Coward 78133843


What?

Biden is the President, if you think Trump is president, then why now thing George W Bush is President?

BREAKING NEWS

GEORGE w BUSH IS THE SHADOW PRESIDENT OF AMERICA!!! He is STILL IN CONTROL OF THE MILITARY!!!

GEORGE BUSH IS GOING TO ARREST THE DEEP STATE, AND TRUMP WILL BE HIS VICE [email protected]!!!

DEEP STATE GOING DOWN~!!

ALL HAIL KING BUSH
 Quoting: Anonymous Coward 78470935


King bush! hahhahaha
Anonymous Coward
User ID: 79051946
United States
02/08/2021 05:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


ty!
NunyaBizz

User ID: 77965898
United States
02/08/2021 05:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
copper burns green
Anonymous Coward
User ID: 77411667
United States
02/08/2021 06:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


cool
Anonymous Coward
User ID: 77316176
Albania
02/09/2021 01:16 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
Dude, i just stumbled onto this channel, it got like zero views hahahha


It is really chill tho, I've been staring at the green fire with the sound up, it makes all the stress of this world MELT away!

:)

Cheers to you GLP!





5a
 Quoting: Anonymous Coward 77965402


banana2
Serendipitous

User ID: 35175487
United States
02/09/2021 01:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
That is relaxing! Love it.
"May your electricity go out a second before the shit hits the fan." -Conspiracy Theorist's Blessing
Anonymous Coward
User ID: 73503774
United States
02/10/2021 01:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
...


In Russia, you don't pee on the fire, the fire pees on you!
 Quoting: Anonymous Coward 77399435


WTF why is everyone talking about Russia?

I looked at the video and in the description, it says filmed in COLORADO, USA...

Not russia...

You LIBERALS need to grow up, you're obsessed with biden...
 Quoting: Anonymous Coward 77666652


Biden? huh???

No one talked about biden but YOU!

You're the biden lover, you biden lover...
 Quoting: Anonymous Coward 78351588

'

Fuuuk off you biden obsessed loser.

TRUMP WON, BIDEN STOLE IT!!

You are just MAD becuse TRUMP won the ELECTION, and he is STILL the POTUS.

DONALD TRUMP IS POTUS, BIDEN IS IN A FAKE HOLLYWOOD OVAL OFFICE..

BIDEN IS NOT PRESIDENT
 Quoting: Anonymous Coward 78133843


that calculated quickly
President BFD

User ID: 77592205
United States
02/10/2021 01:37 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY CRAP!!!! GREEN FIRE!!! Crackling Mountain Campfire in Snow Covered Forest | ASMR, SLEEP, STUDY, RELAX, CHILL
The green flames bother me and so does the crackling.

I must be missing something.
Conservative Artist
INFJ





GLP