Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,406 (Who's On?)Visitors Today: 694,107
Pageviews Today: 1,622,218Threads Today: 862Posts Today: 18,086
10:41 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.

 
Mr Cheese

User ID: 77243755
07/31/2022 06:04 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
stall and steal.
even ted cruz is turning out to be the traitor i suspected.
time to secede.

how many have walked out or called it a communist coup?
how many have stood up against fauci and the fake ass covid?
how many have stood up against the death jabz?
they all in on it and they all need to hang.
 Quoting: Anonymous Coward 70927194


There is one.
 Quoting: shovelbum


Rand Paul might be the only honest one.
 Quoting: JB1969


Rand is okay but he's 1/10th the man his father was/is. He still doesn't touch the real issues.
Anonymous Coward
User ID: 80872662
United States
07/31/2022 06:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
10 g per month...are you kidding me?
Anonymous Coward
User ID: 82707467
United States
07/31/2022 06:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
[link to www.theguardian.com (secure)]

“Members of the House will now get up to $10,000 to upgrade their home security as experts warn such threats endanger the health of US democracy.”

Looks like they get more of our money to beef up their personal security measures to protect themselves from us.

Where’s our piece of that?

Kinda feel like we need to be protected from them.

Teh ironies!
 Quoting: THX 1138


$10,000 would buy a lot of anti tyranny supplies;)
Anonymous Coward
User ID: 82435261
07/31/2022 06:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
They need to GO.

#REVOLUTION
 Quoting: Slipknotz


watching your decay as an outsider and seeing how weak and flabby your citizens were 6 years ago i'd say that will never ever manifest

love to be proven wrong
TheGodLikeBrianMoran

User ID: 81575133
United States
07/31/2022 06:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
Government is necessary evil. The current congress and it's corrupt millionaire membership are just a symptom of bad governance.

The billionaire people who pay for bad governance are an unnecessary and intolerable evil.

Hint: These billionaires won't corrupt the government of a country that they can't stay alive or own anything in...
The robber barons of the late 19th century can't hold a candle to the murder barons of the early 21st century.
Anonymous Coward
User ID: 83929305
United States
07/31/2022 06:52 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
All I can say is hunker down in the safe room bunker if they continue to impoverish their constituents cause they going to be swinging from the trees or be eaten.
THX 1138  (OP)

User ID: 82617947
United States
07/31/2022 07:12 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
[link to www.theguardian.com (secure)]

“Members of the House will now get up to $10,000 to upgrade their home security as experts warn such threats endanger the health of US democracy.”

Looks like they get more of our money to beef up their personal security measures to protect themselves from us.

Where’s our piece of that?

Kinda feel like we need to be protected from them.

Teh ironies!
 Quoting: THX 1138


$10,000 would buy a lot of anti tyranny supplies;)
 Quoting: Anonymous Coward 82707467


Yerp!

It’d help teh conony too!

Win win for ‘mer-cuh!
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy. Blessings of the state, blessings of the masses. - OMM
Anonymous Coward
User ID: 82707467
United States
07/31/2022 07:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Congress gets moar monies to protect themselves from their constituents.
[link to www.theguardian.com (secure)]

“Members of the House will now get up to $10,000 to upgrade their home security as experts warn such threats endanger the health of US democracy.”

Looks like they get more of our money to beef up their personal security measures to protect themselves from us.

Where’s our piece of that?

Kinda feel like we need to be protected from them.

Teh ironies!
 Quoting: THX 1138


$10,000 would buy a lot of anti tyranny supplies;)
 Quoting: Anonymous Coward 82707467


Yerp!

It’d help teh conony too!

Win win for ‘mer-cuh!
 Quoting: THX 1138


Haha the con of me!!! ...and you lol!


America, fuck yeah!

Savin the day yeah every fuckin day yeah!!!





GLP