Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,164 (Who's On?)Visitors Today: 235,842
Pageviews Today: 698,543Threads Today: 399Posts Today: 7,288
08:59 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

That dude's fucked up weight lifting arm bones

 
Anonymous Coward
User ID: 479714
United States
08/14/2008 03:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
That dude's fucked up weight lifting arm bones
kind of reminds me of the old Saturday Night Live skit called the "All Drug Olympics." Athletes were encouraged to juice up then would proceed to rip arms off and shit trying to lift enormous weight...

see, this is what I FUCKING love about the internet!

[link to www.google.com]
Benno

User ID: 484533
New Zealand
08/14/2008 04:19 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
Can you embed it please? Cant watch it from NZ!
Yes madam I am drunk but in the morning I shall be sober and you shall still be ugly - Winston Churchill
Anonymous Coward (OP)
User ID: 479714
United States
08/14/2008 04:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
I'm old school. I don't "embed" things unless they are hairy and slightly moist.
Winningjob

User ID: 385114
United States
08/14/2008 04:23 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
Anonymous Coward
User ID: 483150
United States
08/14/2008 04:24 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
I'm old school. I don't "embed" things unless they are hairy and slightly moist.
 Quoting: Anonymous Coward 479714


hairy? no thanks.
SLIGHTLY moist? fuck that, i like the waterfall ;)
Anonymous Coward (OP)
User ID: 479714
United States
08/14/2008 04:27 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
excuse me... slightly moist +
I'll take a waterfall but laundry isn't my duty at that point.
Anonymous Coward
User ID: 483150
United States
08/14/2008 04:38 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
but laundry isn't my duty at that point.
 Quoting: Anonymous Coward 479714


i feel your pain.
Chris Farley
User ID: 335173
United States
08/14/2008 04:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
kind of reminds me of the old Saturday Night Live skit called the "All Drug Olympics." Athletes were encouraged to juice up then would proceed to rip arms off and shit trying to lift enormous weight...

see, this is what I FUCKING love about the internet!

[link to www.google.com]
 Quoting: Anonymous Coward 479714


lol that skit is awesome!! did you like that? did you like it when his arms came off?

yeah that is what it should be like too

i say let em take whatever drugs they want

it would be a lot more interesting thats fer sure

benno, see if this works

[link to video.aol.com]
Anonymous Coward (OP)
User ID: 479714
United States
08/14/2008 05:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
kind of reminds me of the old Saturday Night Live skit called the "All Drug Olympics." Athletes were encouraged to juice up then would proceed to rip arms off and shit trying to lift enormous weight...

see, this is what I FUCKING love about the internet!

[link to www.google.com]


lol that skit is awesome!! did you like that? did you like it when his arms came off?

yeah that is what it should be like too

i say let em take whatever drugs they want

it would be a lot more interesting thats fer sure

benno, see if this works

[link to video.aol.com]
 Quoting: Chris Farley 335173


Fuck yeah, imagine American Football or Hockey with any enhancers... I say let them do it.

Are you people going to try and tell me Babe Ruth wouldn't have injected, come on!
Anonymous Coward
User ID: 335173
United States
08/14/2008 05:08 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
Fuck yeah, imagine American Football or Hockey with any enhancers... I say let them do it.

Are you people going to try and tell me Babe Ruth wouldn't have injected, come on!
 Quoting: Anonymous Coward 479714


Babe was prolly snortin' coke or speed err something.

He was prolly drinking beer and wiskey and smokin herb while he played too!!
Anonymous Coward
User ID: 483378
United States
08/14/2008 05:12 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: That dude's fucked up weight lifting arm bones
my elbow still aches from watching that bad boy. jumpin jesus on a pogo stick. that's gonna leave a mark.





GLP