Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,676 (Who's On?)Visitors Today: 538,076
Pageviews Today: 1,065,048Threads Today: 546Posts Today: 9,736
03:32 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Oh my shit... You guys are actually all nuts.

 
Anonymous Coward
User ID: 610885
United States
02/09/2009 10:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
HEY SMUG BITCH, I've alienated ALOT of people, some of who were once close to me, with my hatred for Bush since 1999.

Obama is more of the same, it's transparent as can be.
Canuck

User ID: 611116
Canada
02/09/2009 10:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
ura

Welcome to the neighborhood HC!!!



Gas Man are you the benefactor???????

I thought of it myself.......

hf

Benefactor of what? I was just referring to us all being nuts!!! ;)
 Quoting: TheGasMan



You know very well what I mean.....

You're a good man....

Hugs
Canuck
I shall not commit the fashionable stupidity of regarding everything I cannot explain as fraud.
CARL JUNG IN 1919

"The power of accurate observation is often called cynicism by those who don't have it." - George Bernard Shaw

Cree proverb:
Only after the last tree has been cut down, only after the last river has been poisoned, only after the last fish has been caught, only then will you find, that money cannot be eaten.

"Mankind's true moral test, its fundamental test (which lies deeply buried from view) consists of its attitude towards those who are at its mercy - animals."
-Milan Kundera, "The Unbearable Lightness of Being" (1984)
Anonymous Coward
User ID: 596721
United States
02/09/2009 10:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
OP is a troll, and not a very smart one.
 Quoting: Hiro Protagonist

You are an asshole, and a stupid one at that.
HippyChild  (OP)

User ID: 565562
United Kingdom
02/09/2009 10:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
Damn mind blowing, I don't get you at all. Well that's the only I come here to complain about those consumerism things. :chair: rofl But yet you refer to ALL as crazy. As if everything's 'bout 'bama. pffft.
Oh I know, humans are one of the most easily brainwashed species on this planet, and the consumerist bigwigs know this only too well.
I am all against consumerism, especially using it to prop up the economy.

As for my inherent weakness, well, that is just a matter of opinion, on which I shall allow you free reign.

I just dissagree with using insults and childish tactics to try to overpower the original argument.. it's rather immature.

But fair point nonetheless I guess.

 Quoting: Los_Suorovinrac


Hahaha nahhh man, just the people opposing him for extremely paranoid reasons.

Besides, in his speech he said pretty much the same as i just did;
'I am all against consumerism, especially using it to prop up the economy.'
Well.. the part about the economy at least.

I truly believe that the man has righteous motives though, and America will improve, including the consumerist brainwashing.

Though, in that sence, an economic downfall is welcomed..

No economy, no consumerism.. no brainwashing. But while I am off the grid and self sufficient, many others are not.... and I could not wish death and suffering to the masses, even if it would be for the greater good in the long run. :/
It's all about perspective..
Guns n' God

User ID: 536602
United States
02/09/2009 10:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
It was a beautiful speech, but much more than that; President Obama, unlike his predecessor, is willing and capable of taking unscripted questions from the audience without threatening to have the reporters, etc fired, drawn and quartered or any other number of unpleasant acts done upon their person.

I believe it's called: having a sense of humor about oneself. Obama has a sense of humor and can actually laugh in normal situations, not just when he's stuffed an M-80 up someone's ass and light the fuse!

The thing that strikes me about Obama-lovers is that they all view him as their own personal best friend and they envision that he has the personality traits that they would like him to have.

Apparently, I'm a much better judge of character than you guys and I've been around the block a few times. I've known people like Obama and I know exactly how his kind operates. He's the type of person who, when you meet him say at a party or social event of some kind, is immediately sizing you up to see what he can gain from you and how he would go about getting it. He'll remember your name throughout the night and crack a few bland inoffensive jokes and innocently flirt with your date. While a lot of you would be thinking, "My, what a charming gentleman," I would have seen right through his ruse at that point and told him to take a hike.

George W. Bush, on the other hand, would be the guy who would drink a beer (or 12) with you and just shoot the shit about whatever (but preferably sports or hunting.) He might forget your name throughout the night and blatantly hit on your date but he would be the guy who you'd invite with you to the bar or the game next time. At least, if you were good at analyzing people.


Wow.. what a totally redundant argument. Paranoid christian, right? Yeah.. I know...change is hard :P
 Quoting: HippyChild

Change is unnecessary!
HippyChild  (OP)

User ID: 565562
United Kingdom
02/09/2009 10:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
OP is a troll, and not a very smart one.

You are an asshole, and a stupid one at that.
 Quoting: Anonymous Coward 596721


May i add...dressed as a borg
It's all about perspective..
3c?

User ID: 79810
United States
02/09/2009 10:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
You know very well what I mean.....

You're a good man....

Hugs
Canuck
 Quoting: Canuck


your BOTH great people...
the meek are ready...


[link to threesee.mybrute.com] :nutkick:
Anonymous Coward
User ID: 596721
United States
02/09/2009 10:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
The only ones that liked bush were neo-con war mongers that only believe in hate. The Mantra of the bush administration was hate. And there are alot of hateful people in the usa.

I'm guessing cause thier husbands have little dicks.
 Quoting: Anonymous Coward 606286


You've left out the people who only believe in profits through corporate welfare, i.e., military contractors.
Canuck

User ID: 611116
Canada
02/09/2009 10:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
HEY SMUG BITCH, I've alienated ALOT of people, some of who were once close to me, with my hatred for Bush since 1999.

Obama is more of the same, it's transparent as can be.
 Quoting: Anonymous Coward 610885


AC you've got a lot of anger there....

What is it that hurts you so deeply that you must hurt others to heal yourself?

Think on this and ask yourself ... is it really worth it?

Hugs

Canuck
I shall not commit the fashionable stupidity of regarding everything I cannot explain as fraud.
CARL JUNG IN 1919

"The power of accurate observation is often called cynicism by those who don't have it." - George Bernard Shaw

Cree proverb:
Only after the last tree has been cut down, only after the last river has been poisoned, only after the last fish has been caught, only then will you find, that money cannot be eaten.

"Mankind's true moral test, its fundamental test (which lies deeply buried from view) consists of its attitude towards those who are at its mercy - animals."
-Milan Kundera, "The Unbearable Lightness of Being" (1984)
Anonymous Coward
User ID: 596721
United States
02/09/2009 10:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
Sorry.. I can't take you seriously... are you dressed as a borg?

I have a voice, and some of the less ignorant people seem to be agreeing :P

Scamper along now.. it's play time, and it looks like mummy bought you a brand new toy!


lol, A twenty-something, leftist hippie from the southside of London - and you can't take me seriously?

I can see you now, some dirt poor socialist in a tiny, trashed out flat, dirty jeans, greasy t-shirt with a fag hanging from the corner of his mouth while he bangs out nonsense on his used iMac.

Keep your socialism on your side of the pond - scum.


Self sufficient, self educated, off the grid for 3 years..

Far away from London! lol.

Nice assumptions though! Research is obviously not your strong point...

And one last time... DRESSED...AS...BORG...!!!!!


You can't be off the grid on on the internet, jeez!


Lol, yeah, you can :P You think tracing my IP would lead you back here? ... That rather presumtious don't you think? :P
 Quoting: HippyChild

The internet is one facet of "the grid." Can't be here an not be here.
Canuck

User ID: 611116
Canada
02/09/2009 10:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
You know very well what I mean.....

You're a good man....

Hugs
Canuck


your BOTH great people...
 Quoting: 3c?



Thanks sweetie, takes one to know one.......

Canuck

hf
I shall not commit the fashionable stupidity of regarding everything I cannot explain as fraud.
CARL JUNG IN 1919

"The power of accurate observation is often called cynicism by those who don't have it." - George Bernard Shaw

Cree proverb:
Only after the last tree has been cut down, only after the last river has been poisoned, only after the last fish has been caught, only then will you find, that money cannot be eaten.

"Mankind's true moral test, its fundamental test (which lies deeply buried from view) consists of its attitude towards those who are at its mercy - animals."
-Milan Kundera, "The Unbearable Lightness of Being" (1984)
Anonymous Coward
User ID: 512968
United States
02/09/2009 10:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
You've left out the people who only believe in profits through corporate welfare, i.e., military contractors.
 Quoting: Anonymous Coward 596721


Yeah, the contractors: bad bad people, who hired them? instead of taking "free" already available troops.

The diplomats: State Dept. demanded Merc's.
Canuck

User ID: 611116
Canada
02/09/2009 10:52 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
SO HippyChild..... welcome to the neighbourhood ...... and all it has to offer.

Canuck
I shall not commit the fashionable stupidity of regarding everything I cannot explain as fraud.
CARL JUNG IN 1919

"The power of accurate observation is often called cynicism by those who don't have it." - George Bernard Shaw

Cree proverb:
Only after the last tree has been cut down, only after the last river has been poisoned, only after the last fish has been caught, only then will you find, that money cannot be eaten.

"Mankind's true moral test, its fundamental test (which lies deeply buried from view) consists of its attitude towards those who are at its mercy - animals."
-Milan Kundera, "The Unbearable Lightness of Being" (1984)
TheGasMan

User ID: 410747
United States
02/09/2009 10:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
You know very well what I mean.....

You're a good man....

Hugs
Canuck


your BOTH great people...
 Quoting: 3c?

We are all great people...or can be if we choose, including trolls.

hf
HippyChild  (OP)

User ID: 565562
United Kingdom
02/09/2009 10:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
It was a beautiful speech, but much more than that; President Obama, unlike his predecessor, is willing and capable of taking unscripted questions from the audience without threatening to have the reporters, etc fired, drawn and quartered or any other number of unpleasant acts done upon their person.

I believe it's called: having a sense of humor about oneself. Obama has a sense of humor and can actually laugh in normal situations, not just when he's stuffed an M-80 up someone's ass and light the fuse!

The thing that strikes me about Obama-lovers is that they all view him as their own personal best friend and they envision that he has the personality traits that they would like him to have.

Apparently, I'm a much better judge of character than you guys and I've been around the block a few times. I've known people like Obama and I know exactly how his kind operates. He's the type of person who, when you meet him say at a party or social event of some kind, is immediately sizing you up to see what he can gain from you and how he would go about getting it. He'll remember your name throughout the night and crack a few bland inoffensive jokes and innocently flirt with your date. While a lot of you would be thinking, "My, what a charming gentleman," I would have seen right through his ruse at that point and told him to take a hike.

George W. Bush, on the other hand, would be the guy who would drink a beer (or 12) with you and just shoot the shit about whatever (but preferably sports or hunting.) He might forget your name throughout the night and blatantly hit on your date but he would be the guy who you'd invite with you to the bar or the game next time. At least, if you were good at analyzing people.


Wow.. what a totally redundant argument. Paranoid christian, right? Yeah.. I know...change is hard :P

Change is unnecessary!
 Quoting: Guns n' God


How so? The whole world hates America, and you are at the lowest low of a recession.. There's really not alot going for the place.

And as for it being God's chosen country... well that's just aload of crap. You should try going to rome, where true catholisism still reigns.. now that's what I call God worship! They've actually managed to grasp the teaching of the bible and apply them in their every day lives and governing laws.

America desperately needs change, or half the world is going to invade and nuke you. Obama knows this. He's working on relations, and actually giving diplomacy a try for the first time in half a century of American history.

You need change, and if you don't believe, then.. well, your loss. It's happening either way.. I can only hope that you find some form of enlightenment before your life ends, or you may never experience life as it was meant to be experienced.

Wishes of optimism and mirth to you bro!
It's all about perspective..
HippyChild  (OP)

User ID: 565562
United Kingdom
02/09/2009 10:57 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
SO HippyChild..... welcome to the neighbourhood ...... and all it has to offer.

Canuck
 Quoting: Canuck


Hey guys! Been here awhile now...me and the missus are thriving on the controversy! Just trying to spread some perspective. People don't wish to receive it.. but hey, who am I to say what's right and wrong? :P

I merely point a finger in the right direction and hope not to get my head bitten off lol..

How's stuff your end?
It's all about perspective..
Hiro Protagonist

User ID: 501302
United States
02/09/2009 10:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
How so? The whole world hates America, and you are at the lowest low of a recession.. There's really not alot going for the place.

And as for it being God's chosen country... well that's just aload of crap. You should try going to rome, where true catholisism still reigns.. now that's what I call God worship! They've actually managed to grasp the teaching of the bible and apply them in their every day lives and governing laws.

America desperately needs change, or half the world is going to invade and nuke you. Obama knows this. He's working on relations, and actually giving diplomacy a try for the first time in half a century of American history.

You need change, and if you don't believe, then.. well, your loss. It's happening either way.. I can only hope that you find some form of enlightenment before your life ends, or you may never experience life as it was meant to be experienced.

Wishes of optimism and mirth to you bro!
 Quoting: HippyChild


Ok, Obama worshipers, here's the kind of person that agrees with you.

He hates you, he hates America and everything it stands for, but HE LOVES OBAMA.

Oh, yeah, he hates himself, too.

Be good little robots and just take this abuse from some nothing puke on the other side of the pond.
Yours Truly!
TheGasMan

User ID: 410747
United States
02/09/2009 11:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
SO HippyChild..... welcome to the neighbourhood ...... and all it has to offer.

Canuck


Hey guys! Been here awhile now...me and the missus are thriving on the controversy! Just trying to spread some perspective. People don't wish to receive it.. but hey, who am I to say what's right and wrong? :P

I merely point a finger in the right direction and hope not to get my head bitten off lol..

How's stuff your end?
 Quoting: HippyChild

I think she is referring to that gold star next to your name, or was it already there?

Otherwise, everything is good on my end!!!
doomass
User ID: 545433
United States
02/09/2009 11:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
:compart:



bingo

same shit, different package, one that will sell
 Quoting: malu




poop, ohappy,.......... oridin







gotchabug
Hiro Protagonist

User ID: 501302
United States
02/09/2009 11:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
OP is a troll, and not a very smart one.

You are an asshole, and a stupid one at that.
 Quoting: Anonymous Coward 596721


lol. I love you.
Yours Truly!
Anonymous Coward
User ID: 547819
United States
02/09/2009 11:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
You took too many drugs in the sixties, hippy.
 Quoting: Anonymous Coward 605548

Can you repeat that? I couldn't hear over the crickets and banjos.
Guns n' God

User ID: 536602
United States
02/09/2009 11:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
How so? The whole world hates America, and you are at the lowest low of a recession.. There's really not alot going for the place.

And as for it being God's chosen country... well that's just aload of crap. You should try going to rome, where true catholisism still reigns.. now that's what I call God worship! They've actually managed to grasp the teaching of the bible and apply them in their every day lives and governing laws.

America desperately needs change, or half the world is going to invade and nuke you. Obama knows this. He's working on relations, and actually giving diplomacy a try for the first time in half a century of American history.

You need change, and if you don't believe, then.. well, your loss. It's happening either way.. I can only hope that you find some form of enlightenment before your life ends, or you may never experience life as it was meant to be experienced.

Wishes of optimism and mirth to you bro!
 Quoting: HippyChild

The reason this country is great is because we have survived recessions before and we have told Europe and the rest of the world where they can go if they don't like us. When you're on top, there will always be people who don't like you. The absolute worst thing you can do is show weakness like Obama has by shutting down Guantanamo.

I am plenty enlightened, ma'am, or at least enough so that I can see through Obama's snake oil salesman act.
TheGasMan

User ID: 410747
United States
02/09/2009 11:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
OP is a troll, and not a very smart one.

You are an asshole, and a stupid one at that.


lol. I love you.
 Quoting: Hiro Protagonist

pokeye
HippyChild  (OP)

User ID: 565562
United Kingdom
02/09/2009 11:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
hippybitch you've been verbally raped about 50 times in this thread alone, if you have any dignity whatsoever, you'd get the fuck off this forum.

you opinion is uglier and less informed then something that just came out of my ass a few mins ago
 Quoting: Anonymous Coward 610830


Well, unfortunately I don't respond to the critisism of the ignorant :) I have enough dignity not to worry about it too much and just try to keep my thread on track, but thanks for looking out for me !

Nice to know that you inspect your fecies. So thoroughly aswell! ... How....refreshing ? .
It's all about perspective..
HippyChild  (OP)

User ID: 565562
United Kingdom
02/09/2009 11:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
OP is a troll, and not a very smart one.

You are an asshole, and a stupid one at that.


lol. I love you.

pokeye
 Quoting: TheGasMan


Lmao! Truth :P
It's all about perspective..
Anonymous Coward
User ID: 611533
United States
02/09/2009 11:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
OP are you just finding this out most of the posters on this site are usually hillbilly inbred closet racist or needs mental help.
Anonymous Coward
User ID: 605548
Canada
02/09/2009 11:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
OP are you just finding this out most of the posters on this site are usually hillbilly inbred closet racist or needs mental help.
 Quoting: Anonymous Coward 611533


You could use an English course ;)
Anonymous Coward
User ID: 611535
United States
02/09/2009 11:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
reading on the fly..isn't england pretty much owned by the islams now? edmonton is all islam and everything else is closing in outside buckingham palace..

i belive they call it the hadj..the silent encroachment of sorts.


OI!
SickDaveMondo

User ID: 512195
Canada
02/09/2009 11:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
Well, unfortunately I don't respond to the critisism of the ignorant :) I have enough dignity not to worry about it too much and just try to keep my thread on track, but thanks for looking out for me !

Nice to know that you inspect your fecies. So thoroughly aswell! ... How....refreshing ? .
 Quoting: HippyChild


While I don't agree with your opinion on Lord Obama, I do enjoy your banter. You're a funny hippy, lol.

SDM
Anonymous Coward
User ID: 610885
United States
02/09/2009 11:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Oh my shit... You guys are actually all nuts.
HEY SMUG BITCH, I've alienated ALOT of people, some of who were once close to me, with my hatred for Bush since 1999.

Obama is more of the same, it's transparent as can be.


AC you've got a lot of anger there....

What is it that hurts you so deeply that you must hurt others to heal yourself?

Think on this and ask yourself ... is it really worth it?

Hugs

Canuck
 Quoting: Canuck


My problem?

The short memoried frogs in the pot who flog the "He's better than Bush" mantra as their kneejerk fallback position.

After the completely surreal "this can't really be fucking happening" 8 years of the Bush administration, ANYBODY is going to look like a shiny fucking diamond next to Bush.

Anger is a gift

[link to www.youtube.com]





GLP