Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,321 (Who's On?)Visitors Today: 531,536
Pageviews Today: 1,683,092Threads Today: 949Posts Today: 18,904
09:31 PM


( . Y . ) Stripper Orphanage's Karma

Total: 103 (64  User Votes + 21  Threads Pinned + 18  Thread Reports) and 23

Page 1, 2
DateVoteReason
11/22/2014Ceelite! lol
1/11/2014Violated Posting Rules (Abusive Post)
1/7/2014Lol-higgs
1/1/2014Happy new year
12/31/2013Thanks on the AV. - TGMII
12/21/2013Nice Avatar. TGMII
12/21/2013Reported Abusive Post
12/20/2013What the fuck is psydo?
12/13/2013Just cause
12/11/2013Try a hooker next time. nah:)
12/10/2013Good luck and be careful in the future -Nemamiah
12/10/2013Asshole
12/8/2013Emasculated fag
12/8/2013Good luck with the crazy bitch. -joe mamma
12/8/2013Good luck getting rid of the moocher!! hugs, eekers
12/6/2013Ap girl ! :) glowing green for you !
12/6/2013Posted a thread that was pinned
12/5/2013From green_girl!
12/4/2013Great rivalry. Still a great school! -Dr. Grant
12/4/2013Fuck yourself child molester
12/4/2013Great thread!! - corkygreenstate-
12/4/2013Just shut the fuck up!
12/1/2013D UFO Doom
12/1/2013Posted a thread that was pinned
11/25/2013Happy THANKSGIVING! Karma from Gonviral
11/25/2013Jj abrams book karma! eekers
11/25/2013Posted a thread that was pinned
11/25/2013Posted a thread that was pinned
11/24/2013Tanks... cp
11/24/2013You are a shill who feeds the trolls
11/23/2013Love the TX Doom plate :) - Too Dark Park
11/21/2013Hi from Earth420 :)
11/19/2013Reported Abusive Post
11/18/2013Reported Abusive Post
11/18/2013Thanks - ap girl <3
11/18/2013Hag
11/16/2013D
11/15/2013Reported Abusive Post
11/15/2013Carney
11/14/2013Person445
11/14/2013Reported Abusive Post
11/13/2013You're posts can always make me LOL. Thanks for being so cool :) - Eireann~
11/13/2013COWBOY BOOTS! Winning!
11/12/2013Put your money where your cute mouth is boy?? FAGG
11/12/2013I love that deer are just chilling in your living room :) eekers
11/12/2013Drive by karma. RayGun
11/12/2013Here ya go! ~Stormey
11/11/2013For simple living! cheers -Nemamiah
11/11/2013Because, that's why
11/11/2013Thanks for the Tiny House Thread Compliment
11/11/2013Lol, have some green from a cheap fk. VC13
11/10/2013Delusional
11/10/2013Reported Abusive Post
11/10/2013For the pin haha. Malf
11/10/2013Great thread! geminilion
11/10/2013Posted a thread that was pinned
11/9/2013...
11/9/2013Love that pic! MILFORAMA! JEdi
11/8/2013Unbelievable
11/8/2013Great pine. pool
11/8/2013Boobysnacks green -- Munsoned
11/8/2013Reported Abusive Post
11/8/2013Reported Abusive Post
11/7/2013Reported Abusive Post
11/7/2013Thanks so much for posting on my thread. Krystal
11/7/2013Second best karma
11/7/2013You are the coolest ! - ap girl
11/6/2013Lmao wat gay man
11/6/2013You're a prick lol. Going off on threads as if you're "número uno" is childish and embarrassing, at best. LOL @ you.
11/6/2013It is the best date ever! and I like bouncing the balls around ~ Stoned Goddess
11/6/2013Nice
11/5/2013For your retarded $.02 on 1* posts.
11/5/2013Thanks!! ~Little Willow
11/5/2013Nah :)
11/4/2013Too Dark Park :)
11/3/2013Middle finger "He's Right" sooo much better than Morgan Freeman commie-- Hard Eight
11/2/2013Loooooove your name! Cracking me up back here! JinxyMcD
11/2/2013Thanks man! The Dude abides... - El_Duderino
10/31/2013Giant so fucking what. the end is nigh ... get their taxs back!
10/31/2013Great input. Namaste, Comperio
10/30/2013Love yogi and boo bo ..- <3 ap girl
10/29/2013Greenage from saved
10/29/2013Nice outfit on your avi! -Serendipitous
10/29/2013You da man - Black unit
10/29/2013Karma from nah :)
10/28/2013Firefly! -LIL
10/28/2013Lol!! good one! ibyte on 2
10/28/2013Cpt Ron
10/28/2013Go suck Thor's dick some more!
10/27/2013For being a fisting fool.
10/22/2013!!!!!!!!!!!!!!
10/22/2013Here is a balloon for you
10/22/2013Posted a thread that was pinned
10/14/2013Kinda fucking dumb arent ya?
10/14/2013For helping support my thread. we need hope. ~ 3pic
10/13/2013Greenage for the bison video. lol Esmee
10/13/2013Posted a thread that was pinned
10/13/2013Put some damn pants on
10/13/2013Random Karma
10/2/2013:)
Page 1, 2

View Karma Rankings





GLP