Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 3,035 (Who's On?)Visitors Today: 401,578
Pageviews Today: 1,277,615Threads Today: 599Posts Today: 9,857
02:53 PM


GTB's Karma

Total: 2137 (1082  Thread Reports + 890  User Votes + 165  Threads Pinned) and 44

Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
DateVoteReason
9/9/2020Innovative name!
8/19/2020You better keep those nads covered..rona is everywhere :) abi ~
8/19/2020Line of the sane...Lance from BC
8/18/2020We need to control the narrative..covicc
8/18/2020Kenya slap
8/8/2020Thanks for commenting on my Hagar thread! TrustNoOneKS
8/5/2020Ate a steak rare LMFAO! Munsoned
8/5/2020"He went home and fucked all their bitches and ate a steak. Rare." LOL -MnB15
8/4/2020Hope my favorite avatar is staying safe :) abi~
7/29/2020Green from marooned
7/9/2020Spreading ideas and possibly the truth
7/9/2020Green from marooned
7/5/2020Green-tard was here... WWG1WGA~~~~ WyatteSmith
6/15/2020Thanks for pointing out the obvious to the stupid black racist.
6/14/2020Very true
6/12/2020Best handle evah !
6/12/2020Q33
6/3/2020Well howdy fuckin doo nads! abi ~
6/1/2020Sharin the green-coastie
3/24/2020Cheers! - Johnny Animosity
3/18/20200000001
3/16/2020Abi ~
3/14/2020Q33
3/14/2020Adytum
3/5/2020Adytum
3/5/2020Your Avatar always Cracks me up..plus you have good comments ...lol...Leroux~
2/26/2020Booo Anti Trump Fagot
2/26/2020Middle-aged bored cowboy was here - WyatteSmith
2/26/2020NADS! abi ~
2/20/2020Coastie green
2/3/2020Coastie was here
2/1/2020Cheers Amigo! - Johnny aka Blag Dahlia
1/31/2020From plato you Mad Lad :)
1/27/2020Lol, your avatar! Pepperroni
1/27/2020Tlvmm
1/23/2020Nad, your pic looks a little different than I remember..lol abi~
1/22/2020Completly agree.
1/9/2020Keeping the right and faith in VA . SIC SEMPER TYRANNIS- coastie
1/7/2020'sanitation expert' lmao - ElleMira
1/3/2020McCarthy pic>>>MarPep
1/2/2020Z
12/24/2019Merry Christmas Buddy! - Blag Dahlia
12/22/2019Very funny guy.
12/22/2019Merry Christmas - Callin
12/18/2019Merry Christmas! abi~
12/13/2019I'd rather be real and rejected than fake and accepted.
12/13/2019Adytum
12/9/2019Q33
12/9/2019GreenTard was here ~ WyatteSmith
12/8/2019Clottin eye Joe Yo Adrian
12/6/2019Daily green shares are up- coast
12/5/2019Good thoughts, but I humble disagree. Nick®
12/3/2019I'd rather be real and rejected than fake and accepted.
12/3/2019NO Holiday Season DOOM.. Some GREEN KARMA from THE AMERICAN INQUISITOR.
11/19/2019Happy to see you in true nad form! abi~
11/18/2019Glad to see your old av is back! P. Grasshopper
11/13/2019I'd rather be real and rejected than fake and accepted.
11/12/2019Good to see you again man -Rorschach Watchmen
11/12/2019GREEN KARMA from THE AMERICAN INQUISITOR
11/6/2019GREEN! ~ WyatteSmith
10/29/2019Thank you! <3 OM
10/29/2019Green for YOU! love Miss Cleo
10/26/2019Hope all is well! You guys put any new music out lately? If so hit me with a link. Keep rockin - Blag Dahlia
10/17/2019Smokem if you gotem.... ~ WyatteSmith
10/4/2019Well he's a rat, so it's fitting.
10/3/2019Green for Joe McCarthy meme. --Fist McKraken
10/2/2019Have great day my brother - Louis in Richmond
10/1/2019Freezer radio. LMAO. pool
9/27/2019Great work....Don
9/27/2019Those badge-o-phobic modtards deleted it. Pffft. Haha. Fret
9/23/2019Fuck Greta...er that sounds wrong..lol...Lance from BC
9/19/2019It's all good! ~Monzsta
9/19/2019AW! DId you upgrade me? I've missed you! abi~
9/19/2019Luisport!
9/18/2019Bright Blessings Des
9/13/2019Shit kicking Friday. Cheers! Fret
9/11/2019Thank you for the thread bump`wish you would share your experiences. pool
9/11/2019Telling the truth. lol. Spoof
9/11/2019Karma point - lavenderblue2u
9/6/2019Adytum
9/5/2019Eagle green ~ Where Eagles Dare
9/4/2019+
8/31/2019I'd rather be real and rejected than fake and accepted.
8/30/2019Salutory Green for a fellow patriot - Louis in Richmond
8/26/2019Luisport!
8/25/2019& you turned out alright. Ayr ;)
8/23/2019Great reply to HARPA thread-coastie
8/22/2019For anti-Marxist ideation. - Louis in Richmond
8/20/2019Cheers!- Blag Dahlia!
8/19/2019Much love from LilMiss <3
8/16/2019"...david duke and stormdrains. Blah blah..." Probably the best LOL I'll have all day thanks!
8/16/2019Excellent avatar Peace Lou Czar
8/15/2019Mercedes Drivers are Assholes! -- Roostre
8/9/2019Patriot Green Des
8/9/2019Green from WGON
8/8/2019Torchie
7/15/2019Twerked not stirred. Lol. Ayr ;)
7/11/2019Omg! Great find on genius. Lol -Morpheus
7/5/2019Soph is woke as fuck - H2Obro
7/3/2019Thx for answering my Liveleak ‘embed’ question. Ayr ;)
Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

View Karma Rankings





GLP